Katowice: DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Numer ogłoszenia: 88256 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji artykułów gospodarstwa domowego, zwanych dalej artykułami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A oraz 2B do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna artykuły, których parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załączniku nr 2.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A - Artykuły gospodarstwa domowego - Zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ
Nr 2) część B - Artykuły gospodarstwa domowego - Zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ
Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, ul. Bankowa 9, ul. Jagiellońska 28, 40-007 Katowice; Wydział Nauk Społecznych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice; Wydział Pedagogiki i Psychologii, ul. Grażyńskiego 53, 40-126 Katowice; Wydział Prawa i Administracji, ul. Bankowa 11B, 40-007 Katowice; Wydział Radia i Telewizji, ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice; Wydział Teologiczny, ul. Jordana 18, 40-042 Katowice; Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice; Wydział Filologiczny, pl. Sejmu Śląskiego 1, 40-032 Katowice, Magazyn Artykułów Technicznych, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, ul. Grota Roweckiego 1, 41-200 Sosnowiec; Wydział Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec; Wydział Informatyki i Nauki o Materiałach, ul. Żytnia 12, 41-200 Sosnowiec; Szkoła Zarządzania, ul. 75 Pułku Piechoty, 41-500 Chorzów.
Okres, na jaki zostanie zawarta umowa w sprawie przedmiotowego postępowania:
12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej w załączniku nr 2A oraz 2B ilości artykułów, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przedmiot umowy będzie realizowany partiami wg bieżących potrzeb Zamawiającego w ustalonym terminie, jednak nie później niż:
w zakresie części A: 14 dni, w zakresie części B: 7 dni od daty otrzymania zamówienia.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.61.20-5, 39.71.11.10-3, 39.71.13.62-4, 39.71.51.00-8, 39.71.13.10-5, 39.71.23.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane).
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
2) Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym).
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomicnictwa przez Wykonawcę.
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. tzw. siła wyższa. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom a także zmiany podwykonawcy,
4) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zwiększeniu,
5) zakończenia serii produkcyjnej danego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji artykułu o lepszych parametrach technicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. pok. 69
40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. pok. 69
40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Artykuły gospodarstwa domowego - Zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Artykuły gospodarstwa domowego -Zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.