Katowice: Roboty naprawcze odchylonego od pionu szybu windy przy budynku Wydziału Pedagogiki i Psychologii w Katowicach ul. Grażyńskiego 53 nr DZP.381.3.2015.RB
Numer ogłoszenia: 87640 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty naprawcze odchylonego od pionu szybu windy przy budynku Wydziału Pedagogiki i Psychologii w Katowicach ul. Grażyńskiego 53 nr DZP.381.3.2015.RB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na robotach naprawczych odchylonego od pionu szybu windy przy budynku Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Grażyńskiego 53 w Katowicach. 2)Zakres prac obejmuje: a)Roboty przygotowawcze: -rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej - do ponownego ułożenia, -demontaż balustrady schodowej - do ponownego montażu, -demontaż windy i olinowania przed pionowaniem szybu windy oraz ponowny montaż, -wykopy pod fundamenty dla podnośników, -wykopy wąsko przestrzenne, - wykucie betonu grub. 95 cm z podszybia windy, -montaż ramowych rusztowań przyściennych, -rozebranie rury spustowej z PCV - do ponownego montażu, -demontaż systemowej elewacji Alucobond - do ponownego montażu, -podbudowa z chudego betonu grub. 26 cm pod stopy fundamentowe, -wykonanie stóp fundamentowych żelbetowych 100x160x40 cm, -beton kl. B25, stal zbroj. kl. A-II, -przebicie otworów 20x24 cm w ścianach żelbetowych, grub. 20 cm szybu windy, -montaż belek stalowych 2[ ] 240/4000 - 2 szt. oraz 240/3850 - 2 szt., ze stali 18 G2, do rektyfikacji szybu windy, -montaż stężeń z ceowników do wewnętrznej ściany szybu windy, na czas prostowania (ze względu na okna). [ ] 160/1600, 3 sztuki, kotwy M16, głębokość kotwienia 125 mm, -demontaż systemowych profili dylatacyjnych wraz z oczyszczeniem szczelin dylatacyjnych. b)Rektyfikacja szybu windy - prostowanie: -wykonanie pionowania szybu windy za pomocą podnośników, -podbudowa twardym drewnem belek stalowych 2[ ] 240/4000 wypionowanego szybu windy - po pomiarach geodezyjnych. c)Stabilizacja szybu windy: -wykonanie kompleksowej usługi iniekcji 4 sztuk mikropali (rura obsadowa w płycie fundamentowej śr. 168,3/10, dług. 500 - 700 mm - 4 sztuki, zakładana długość pali 9,20 m), -wykonanie kotwienia szybu windy do stropów istniejącego budynku za pomocą kotew wklejanych M20, głębokość kotwienia min. 170 mm, -wykonanie elementów stalowych z kątownika 200x200x20/150 z otworami owalnymi na kotwy o śr. 22 mm, z malowaniem. d)Roboty wykończeniowe: -demontaż stężeń z ceowników [ ] 160/1600, poprzez odkręcenie, -demontaż belek stalowych 2[ ] 240/4000 do rektyfikacji, -zabetonowanie otworów 20x24 cm w ścianach szybu windy, -podbudowa z chudego betonu grub. 95 cm w podszybiu windy, -zasypanie wykopów ziemią z ukopów i ubiciem warstwami co 15 cm, -wywiezienie gruzu i ziemi, -malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi akrylowymi tynków wewnętrznych, -ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce piaskowej (obrzeża z demontażu), -podbudowa z kruszywa łamanego grub. 15 cm po zagęszczeniu, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka z demontażu), -montaż systemowej elewacji Alucobond (materiał z odzysku), -montaż rury spustowej z PCV (materiał z odzysku), -montaż systemowych profili dylatacyjnych ściennych, sufitowych i posadzkowych. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pn.: dokumentacja techniczna.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-1, 45.26.21.10-5, 45.26.21.20-8, 45.26.22.10-6, 45.26.22.12-0, 45.26.23.00-4, 45.26.24.26-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.26.22.11-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/roboty-budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pok. 68.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pok. 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a ustawy Pzp (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ). 5. Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - stosowny dokument w oryginale należy załączyć do oferty. W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1D do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza) Oryginał.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie