Katowice: Nabór personelu do obsługi projektu
Numer ogłoszenia: 73567 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nabór personelu do obsługi projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nabór personelu do obsługi projektu badawczego.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
1) w zakresie części A - Ekspert merytoryczny w projekcie odpowiedzialny za redakcję końcową opracowań - 1 osoba,
2) w zakresie części B - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie części gospodarczej badań - 1 osoba,
3) w zakresie części C - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie części społecznej z uwzględnieniem (równości szans) na rynku pracy - 1 osoba,
4) w zakresie części D - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie scenariuszy zmian gospodarczych w regionie wraz z narzędziem badawczym - 1 osoba,
5) w zakresie części E - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie z zakresu lokalnych rynków pracy - 1 osoba,
6) w zakresie części F - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie zmian rynku pracy w kontekście mobilności społeczeństwa i otwarcia zagranicznych rynków pracy - 1 osoba,
7) w zakresie części G - osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji z organizacjami rynku pracy - 1 osoba,
8) w zakresie części H - osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji z organizacjami rynku pracy - 1 osoba,
9) w zakresie części I - Specjalista do przeprowadzenia badań ankietowych - 1 osoba,
10) w zakresie części J - Asystent ds. kodowania ankiet - 1 osoba,
11) w zakresie części K - Asystent ds. stworzenia kartograficznej bazy danych - 1 osoba,
12) w zakresie części L - osoba odpowiedzialna za opracowanie programu komputerowego - 1 osoba.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) w zakresie części A - niezwłocznie od daty zawarcia umowy do 28.02.2013r.
2) w zakresie części B, C, D, E, F - niezwłocznie od daty zawarcia umowy do 31.12.2012r.
3) w zakresie części G - 01.10.2012 r. - 30.11.2012r.
4) w zakresie części H - 01.10.2012 r. - 30.11.2012r.
5) w zakresie części I - 01.05.2012 r. - 31.10.2012r.
6) w zakresie części J - 01.05.2012 r. - 30.11.2012r.
7) w zakresie części K - 01.05.2012 r. - 31.08.2012r.
8) w zakresie części L - niezwłocznie od daty zawarcia umowy do 31.12.2012r.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. Jeśli wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
8. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kopia dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie.
Dokument zalecany przez Zamawiającego.
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
2. Pełnomocnictwo, wymagane jest jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.
3. Oświadczenie osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej Oryginał wzór oświadczenia stanowi zał. nr 1E do SIWZ 4. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (Dołączenie wydruku zalecane przez Zamawiającego).
Wydruk ze strony internetowej (CEIDG)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie:
1) konieczności przesunięcia terminów wskazanych w umowie, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, z zastrzeżeniem, iż przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie - do dnia zakończenia realizacji projektu,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie - do dnia zakończenia realizacji projektu,
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia,
4) konieczności zmiany miejsca realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności,
5) ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia,
z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych kwalifikacji, wiedzy i doświadczenia pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności lub pełnienia funkcji,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust 1 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski w Katowicach ul. Bankowa 12 40-007 Katowice Dzial Zamówien Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski w Katowicach ul. Bankowa 12 40-007 Katowice Dzial Zamówien Publicznych pok. 69..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach umowy nr UDA-POKL.08.01.02-24-054/11-00 o dofinansowanie projektu badawczego, nr projektu: 1/POKL/8.1.2/2011 Społeczno-gospodarcze i przestrzenne kierunki zmian regionalnego oraz lokalnych rynków pracy województwa śląskiego-SGP WSL realizowany w ramach Priorytetu VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Ekspert merytoryczny w projekcie odpowiedzialny za redakcję końcową opracowań - 1 osoba,.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie części gospodarczej badań - 1 osoba,.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie części społecznej z uwzględnieniem równości szans na rynku pracy - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie scenariuszy zmian gospodarczych w regionie wraz z narzędziem badawczym - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie z zakresu lokalnych rynków pracy - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F - Specjalista odpowiedzialny za opracowanie zmian rynku pracy w kontekście mobilności społeczeństwa i otwarcia zagranicznych rynków pracy - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G - osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji z organizacjami rynku pracy - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część H - osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji z organizacjami rynku pracy - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część I - Specjalista do przeprowadzenia badań ankietowych - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część J - Asystent ds. kodowania ankiet - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część K - Asystent ds. stworzenia kartograficznej bazy danych - 1 osoba..


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część L - osoba odpowiedzialna za opracowanie programu komputerowego - 1 osoba..