Katowice: Dostawa mebli akademickich biurowych i metalowych - DZP.381.14.2014.DW
Numer ogłoszenia: 72175 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48694 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli akademickich biurowych i metalowych - DZP.381.14.2014.DW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli akademickich biurowych i metalowych, zwanych dalej meblami. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2013/2014), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli.
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się wtych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
1) część A - Tapczany jednoosobowe, kanapy, szafki, siedziska;
2) część B - Fotel biurowy;
3) część C - Szafy i nadstawki biurowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.36.00-3, 39.11.20.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A - Tapczany jednoosobowe, kanapy, szafki, siedziska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7753,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10824,00
Oferta z najniższą ceną: 9370,14 / Oferta z najwyższą ceną: 18056,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B - Fotel biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 568,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 621,15
Oferta z najniższą ceną: 621,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1535,04
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C - Szafy i nadstawki biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5309,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6077,43
Oferta z najniższą ceną: 6077,43 / Oferta z najwyższą ceną: 12212,06
Waluta: PLN.