Katowice: WYNAJEM AUTOBUSU
Numer ogłoszenia: 71350 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM AUTOBUSU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wynajem autobusu wraz z kierowcą i świadczenie usługi przewozu pasażerów (pracowników UŚ i ich rodzin, studentów, gości, członków Zespołu Pieśni i Tańca Katowice itp.). Przedmiot zamówienia dotyczy wyjazdów zagranicznych (UE i kraje europejskie leżące poza UE). Wyjazdy rozpoczynać będą się z pod jednostek UŚ zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu i Cieszynie. Przewiduje się wyjazdy jedno lub kilkudniowe, realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebamiZamawiającego, na podstawie Zleceń, przekazywanych Wykonawcy z 10 dniowym wyprzedzeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania powyższego warunku, wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej.
Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/niespełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, opisanego w części III, pkt. 2.1 SIWZ i dokumentów opisanych w części III, w pkt 2.2 SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli jeden lub więcej Wykonawców będzie brało udział realizacji części zamówienia powyższy warunek, musi spełniać każdy z Wykonawców, w przeciwnym przypadku wystarczającym będzie wykazanie spełnienia w/w warunku łącznie.
Jeżeli Wykonawca będzie realizował część zamówienia przy pomocy innych podmiotów (podwykonawcy) z uwagi na specyfikę zamówienia powyższy warunek, winny spełniać również te podmioty ( nie dotyczy przypadku kiedy podmioty te tylko udostępniają potencjał techniczny).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/niespełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, opisanego w części III, pkt. 2.1 SIWZ.
Powyższy warunek muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/niespełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, opisanego w części III, pkt. 2.1 SIWZ.
Powyższy warunek muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/niespełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, opisanego w części III, pkt. 2.1 SIWZ.
Powyższy warunek muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/niespełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, opisanego w części III, pkt. 2.1 SIWZ.
Powyższy warunek muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Opis autobusu(ów) przy pomocy, którego(ych) będzie wykonywane zamówienie (zgodny z załącznikiem nr 1d do SIWZ) wraz z dowodem (ami) rejestracyjnym (i) pojazdu(ów).
- Opłaconą polisę(y), a w przypadku jej braku inny dokument (y) potwierdzający(e) posiadanie na w/w Pojazd(y ) ubezpieczenia OC i NNW ( posiadacza pojazdów mechanicznych).
Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna być aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
a) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia.
b) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia.
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
3. Ewentualna zmiana osoby, o której mowa w § 2 ust. 1 i 2 wzoru umowy wymaga pisemnej notyfikacji Strony dokonującej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. nr 69 III p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego Katowice, ul. Bankowa 12, pok. nr 69 III p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 21.04.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie