Katowice: DOSTAWA PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH
Numer ogłoszenia: 69204 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa przyrządów pomiarowych, zwanych dalej sprzętem.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, Dział Logistyki.
Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A - Profesjonalny tester sieci 1 szt.
Nr 2) część B - Konduktometr - do pomiaru pH, mV (potencjał redox) i temperatury 1 szt.
Nr 3) część C - Multimetr cyfrowy 1 szt.
Nr 4) część D - regulator temperatury 1 szt.
Nr 5) część E - Przyrząd pH metr + Przyrząd termohigrometr 1 + 1 szt.
Nr 6) część F - Programowalny regulator uniwersalny + Przełącznik do regulatora AI-518 P-D 1 + 1 szt.
Nr 7) część G - pH/konduktometr do pomiaru pH, Mv (potencjał redox) i temperatury 1szt.
Nr 8) część H - pH metr 2 szt.
Nr 9) część I - regulator temperatury 1szt.
Nr 10) część J - Multimetr 3 szt.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie Zamawiającego: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesieniu wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanego sprzętu (w zakresie danej części) spełniającego warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego a określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą
(zalecane)
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym).
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
(Oryginał lub czytelna wyraźna kserokopia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
a) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. tzw. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
b) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy,
c) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu oraz rozpoczęcia produkcji egzemplarza o wyższych parametrach technicznych,
d) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zakresie części J - finansowany jest w ramach projektu UPGOW Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - Profesjonalny tester sieci 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny tester sieci 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.22-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - Konduktometr - do pomiaru pH, mV (potencjał redox) i temperatury 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konduktometr - do pomiaru pH, mV (potencjał redox) i temperatury 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - Multimetr cyfrowy 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimetr cyfrowy 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - regulator temperatury 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulator temperatury 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E - Przyrząd pH metr + Przyrząd termohigrometr 1 + 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd pH metr + Przyrząd termohigrometr 1 + 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część F - Programowalny regulator uniwersalny + Przełącznik do regulatora AI-518 P-D 1 + 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programowalny regulator uniwersalny + Przełącznik do regulatora AI-518 P-D 1 + 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część G - pH/konduktometr do pomiaru pH, Mv (potencjał redox) i temperatury 1szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pH/konduktometr do pomiaru pH, Mv (potencjał redox) i temperatury 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część H - pH metr 2szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pH metr 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: część I - regulator temperatury 1szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulator temperatury 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: część J - Multimetr 3 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimetr 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.22.00-9, 42.13.11.30-6, 38.30.00.00-8, 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.