Katowice: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO SAL DLA CENTRUM INFORMACJI NAUKOWEJ I BIBLIOTEKI AKADEMICKIEJ UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO I UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO
Numer ogłoszenia: 69021 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26631 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO SAL DLA CENTRUM INFORMACJI NAUKOWEJ I BIBLIOTEKI AKADEMICKIEJ UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO I UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sal dla Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej Uniwersytetu Śląskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego, zwanego dalej wyposażeniem, w skład którego wchodzi sprzęt, którego parametry techniczne określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby każdy oferowany sprzęt był fabrycznie nowy i pochodził z bieżącej produkcji. 2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz uruchomienie każdego z elementów wyposażenia, które zostanie zainstalowane w Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej Uniwersytetu Śląskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego, ul. Bankowa 11a, 40-007 Katowice a także instruktaż dla pracowników (maksymalnie 4 osoby) w zakresie użytkowania wyposażenia w miejscu jego zainstalowania. 3. Okresy gwarancji rozpoczynają się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego wyposażenia. 4. Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu wchodzącego w skład wyposażenia. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie składających się na wyposażenie materiałów i sprzętu równoważnego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie wykonane było pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ materiałów i sprzętu wskazanych w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu oraz elementów wyposażenia należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Za równoważne Zamawiający uzna wyposażenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby każdy rodzaj sprzętu składającego się na oferowane wyposażenie posiadał certyfikat zgodności CE. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od daty zawarcia umowy. 8. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń biblioteki, w których zostanie zamontowane wyposażenie. Pomieszczenia będą udostępniane na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem na adres określony w rozdziale VII ust. 11 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyznaczy termin (dni robocze pomiędzy godzinami: 7:30 - 15:30), w jakim będzie możliwe dokonanie wizji. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w opisanym wyżej zakresie, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 12. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.31.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71040,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ