Katowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu w ramach prowadzenia nadzoru autorskiego (techniczno-informatycznego) nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część otwartego regionalnego systemu informacji przestrzennej, BIOGEO-SILESIA ORSIP
Numer ogłoszenia: 68228 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu w ramach prowadzenia nadzoru autorskiego (techniczno-informatycznego) nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część otwartego regionalnego systemu informacji przestrzennej, BIOGEO-SILESIA ORSIP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część otwartego regionalnego systemu informacji przestrzennej, BIOGEO-SILESIA ORSIP, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, umowa nr UDA-RPSL.05.04.00-00-010/11-00 z dnia 11 sierpnia 2011 r., Priorytet V Środowisko, Działanie 5.4 Zarządzanie środowiskiem i jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu, w ramach prowadzenia nadzoru autorskiego (techniczno/informatycznego) nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część otwartego regionalnego systemu informacji przestrzennej, BIOGEO-SILESIA ORSIP, zwanego dalej Projektem. Inżynier Projektu pełnić będzie kompleksowy nadzór techniczny i merytoryczny we wszystkich fazach budowy i wdrożenia projektu (terminową, zgodną z wnioskiem o dofinansowanie, harmonogramem rzeczowo-finansowym i umową o dofinansowanie oraz aneksami do nich, realizację rzeczową i pomoc w rozliczeniu finansowym projektu). Inżynier Projektu zapewni kompleksowy nadzór poprzez analizę dostarczonych materiałów źródłowych, a następnie pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowych na wybór Wykonawców w ramach projektu, pomoc w postępowaniu zmierzającym do wyłonienia Wykonawców oraz po zawarciu umów o udzielenie zamówienia publicznego - nadzór nad prawidłową realizacją dostaw i usług w projekcie, w ramach kontroli procesów projektowania - doradztwo techniczne i technologiczne, uczestnictwo w odbiorach końcowych, prawidłowym rozliczeniu projektu. Ponadto Inżynier Projektu będzie uczestniczył w testowaniu aplikacji, oprogramowania i systemu informatycznego BIOGEO-SILESIA oraz współorganizował konferencję informacyjno-promocyjną otwierającą i zamykającą projekt.
Sposób wykonania niniejszego zamówienia musi zapewnić Zamawiającemu kompleksowe wsparcie przy realizacji projektu.
Zamówienie obejmie w szczególności działania:
1) wykonywanie na rzecz Zamawiającego czynności związanych z opracowaniem koncepcji systemu informatycznego BIOGEO-SILESIA, 2) opracowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, dokumentacji przetargowych oraz wykonywanie na rzecz Zamawiającego innych czynności związanych z wyborem Wykonawców. Wsparcie podczas postępowań o udzielenie zamówień publicznych zwłaszcza w zakresie: opracowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym, dokumentacji przetargowych (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a w szczególności warunków udziału w postępowaniu, opisów przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy/-ów dostaw i usług w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i wymogów z tym związanych). Wykonywanie na rzecz Zamawiającego innych czynności związanych z postępowaniami i wyborem Wykonawców do momentu zawarcia umów w tym także pomoc w przypadku ewentualnego wniesienia przez nich środków ochrony prawnej,
3) wykonywanie na rzecz Zamawiającego czynności związanych z wdrożeniem projektu,
4) wykonywanie na rzecz Zamawiającego czynności związanych z organizacją i sposobem funkcjonowania projektu oraz zarządzania ryzykiem,
5) nadzór i kontrolę procesów projektowania, realizacji i wdrożenia rozwiązań projektu,
6) monitoring postępu prac, wspomaganie Zamawiającego w raportowaniu oraz sporządzaniu sprawozdań i wniosków o płatność, aż do zakończenia rzeczowego realizacji projektu.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do Specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4, 79.42.11.00-2, 79.42.00.00-4, 72.22.00.00-3, 71.31.80.00-0, 71.63.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. Dołączenie wydruku zalecane przez Zamawiającego.
2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym.
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
3. Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia (np. - w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo finansowego do umowy o dofinansowanie nr UDA-RPSL.05.04.00-00-010 11-00, - wydłużenia realizacji projektu, - w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) zmiany umów, o których mowa w § 1 ust. 2 i §3 ust.8 pkt.3 wzoru umowy, mających wpływ na wykonanie umowy z Wykonawcą.
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia.
4) ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności (pełnienia funkcji). Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego kandydaturę osoby (osób) spełniającej-ych warunki zawarte w SIWZ.
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust 1 wzoru umowy.
7) W sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą- na pisemny wniosek jednej ze Stron.
3. Ewentualna zmiana osób, o których mowa w § 7 ust 3, wzoru umowy wymaga pisemnej notyfikacji ze strony Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (Rektorat, IIIp. pok. 69).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (Rektorat, IIIp. pok. 69).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część otwartego regionalnego systemu informacji przestrzennej, BIOGEO-SILESIA ORSIP, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, umowa nr UDA-RPSL.05.04.00-00-010 11-00 z dnia 11 sierpnia 2011 r., Priorytet V Środowisko, Działanie 5.4 Zarządzanie środowiskiem i jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie