Katowice: Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych w 2013r. dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego
Numer ogłoszenia: 63304 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 513580 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych w 2013r. dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna - organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych w roku 2013, dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego, na terenie miast Sosnowiec i Cieszyn. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A - Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego na terenie miasta Sosnowiec - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Część B - Organizacja spotkania wielkanocnego i wigilijnego dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego na terenie miasta Cieszyn - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) W zakresie części A: - spotkania wielkanocne: 11 i 12.03.2013r., - spotkania wigilijne: 11 i 12.12.2013r. 2) W zakresie części B: - spotkanie wielkanocne: 12.03.2013r., - spotkanie wigilijne: 11.12.2013r. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 9. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego na terenie miasta Sosnowiec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69444,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego na terenie miasta Cieszyn.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ