Katowice: Organizacja staży zagranicznych dla studentów kierunku Chemia
Numer ogłoszenia: 61643 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284187 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja staży zagranicznych dla studentów kierunku Chemia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji zagranicznych staży studenckich dla Instytutu Chemii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, w ramach projektu pt.: Zwiększenie liczby absolwentów kierunku chemia ZLAB.
2. Staże winny być zorganizowane w wiodących europejskich zagranicznych ośrodkach akademickich lub/i naukowo-badawczych, z siedzibą poza terenem Polski, zwanych dalej Instytucjami Przyjmującymi lub Instytucjami, które działają w obszarze chemii od co najmniej 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: staże rozpoczną się najwcześniej od dn. 15.06.2014 r. i zakończą się najpóźniej do dn. 30.09.2014 r. Zamówienie obejmuje realizację stażu dla każdego uczestnika w toku nieprzerwanym tj. w ciągu dwóch tygodni, (średnio 40 godzin w tygodniu, ogółem przypada max 80 godzin na jednego uczestnika). Godzina stażu oznacza godzinę zegarową - 60 minut.
4. Staże winny się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Instytucji pomiędzy 6:00 a 18:00. Staże nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy w danym kraju.
5. Miejsce realizacji zamówienia: na terenie Instytucji Przyjmującej. Zamawiający zapewni uczestnikom stażu zwrot kosztów dojazdu, noclegów i diet.
6. Liczba uczestników: 5 osób - uczestników projektu.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do SIWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ - Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza).
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ