Katowice: Dostawa sprzętu nagłaśniającego DZP.381.17.2013.DW.
Numer ogłoszenia: 60477 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35055 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu nagłaśniającego DZP.381.17.2013.DW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa sprzętu nagłaśniającego, zwanego dalej sprzętem. Zakres zamówienia obejmował dostarczenie zamawianego sprzętu wraz z rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego, bez montażu i uruchomienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3.Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub wyższe niż te, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2). 4.Oferowany sprzęt musiał być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2012/2013) oraz posiadać certyfikaty zgodności CE. 5.Wykonawca był zobowiązany dostarczyć opis techniczny oraz instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim. 6.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy. 7.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 8.Wymagany okres gwarancji: min. 24 miesiące. 9.Wykonawca był zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 11.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 13.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą wykonywane w polskich złotych (PLN). 14.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 17.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13398,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ