Katowice: Dostawa kamery termowizyjnej i cyfrowego sprzętu foto (DZP.381.156.2013.DW).
Numer ogłoszenia: 542172 - 2013; data zamieszczenia: 31.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481162 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamery termowizyjnej i cyfrowego sprzętu foto (DZP.381.156.2013.DW)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji (2013): kamery termowizyjnej i cyfrowego sprzętu foto, zwanych dalej sprzętem. Zakres zamówienia obejmuje zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: a. Kamera termowizyjna przenośna - 1 szt., oznaczona w postępowaniu jako część A, b. Kamera cyfrowa - 1 szt., oznaczona w postępowaniu jako część B, c. Aparat cyfrowy - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część C, 3. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Oferowany sprzęt powinien posiadać stosowne certyfikaty. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji: a. w ramach części A zamówienia - na kamerę minimum 2 lata, na detektor minimum 10 lat b. w ramach części B i C zamówienia - minimum 2 lata, c. (jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - określono inaczej - zgodnie z wymaganiami podanymi w opisie). Bieg terminu gwarancji dla sprzętu rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej w każdym opakowaniu ze sprzętem. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni. W przypadku konieczności importu części z zagranicy , czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia części (jednak nie dłużej niż 30 dni) 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz ze sprzętem instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim. 10. Warunki realizacji zamówienia: a) przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00; b) termin płatności faktury wynosi 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT; c) w dniu dostarczenia sprzętu nastąpi jego sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. d) protokół Odbioru, podpisany przez Strony bez uwag, stanowi podstawę przyjęcia przez Zamawiającego faktury za sprzęt nim objęty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 32.33.32.00-8, 38.65.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część B kamera cyfrowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1293,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: część C aparat cyfrowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: część A kamera termowizyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ