Katowice: USŁUGA GASTRONOMICZNA- ŚNIADANIA DLA GOŚCI DA 3 W KATOWICACH
DZP.381.59.2013.UG

Numer ogłoszenia: 523004 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455012 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA GASTRONOMICZNA- ŚNIADANIA DLA GOŚCI DA 3 W KATOWICACH
DZP.381.59.2013.UG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie serwowania śniadań dla gości hotelowych w Domu Asystenta nr 3 przy ul. Paderewskiego 32 w Katowicach
1)Śniadania winny być wydawane codziennie przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.30 do 10.00, a w wyjątkowych wypadkach duże grupy, okres świąteczny, przygotowanie suchego prowiantu w uzgodnieniu z Zamawiającym.
2)Zasadą serwowania śniadań winna być forma szwedzkiego stołu - przykładowy zestaw Załącznik nr 2 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. Wydawanie posiłków winno odbywać się w formie samoobsługi.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany z należytą starannością, co oznacza zapewnienie wysokiej jakości posiłków świeże, urozmaicone, estetycznie podane zgodnie z obowiązującymi przepisami w kwestii żywienia zbiorowego.
4)Zamawiający dysponuje 100 miejscami hotelowymi w związku z tym Wykonawca winien być w gotowości do realizacji 100 śniadań dziennie. Informację o przewidywanej ilości gości hotelowych Wykonawca może uzyskać każdorazowo recepcji hotelu z 1-dniowym wyprzedzeniem. Recepcja hotelu udostępni w formie pisemnego wykazu informację o ilości zakwaterowanych gości z oznaczeniem numerów pokoi.
5)Maksymalna, przewidywana ilość śniadań na okres realizacji umowy określa się na 12.000 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania max. ilości śniadań podanej w umowie.
6)W celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający jako właściciel budynku DA-3 w Katowicach udostępni Wykonawcy w ww. budynku puste pomieszczenie nr 24 stanowiące zaplecze oraz salę konsumpcyjną o łącznej powierzchni 46 m2 wyposażone w instalacje: co, wod.- kan., en.elektryczną oraz wewnętrzną linię telefoniczną z możliwością uzyskania połączeń na zewnątrz za pośrednictwem centrali Zamawiającego.
7)UWAGA: Udostępnienie pomieszczenia odbywać się będzie w formie odpłatnej. Przy czym sposób udostępnienia, warunki, prawa i obowiązki stron uregulowane będą na podstawie odrębnej umowy, którą Zamawiający zobowiązuje się zawrzeć z Wykonawcą, któremu w wyniku postępowania zostanie udzielone zamówienie. ( wzór umowy Załącznik nr 6 do SIWZ-Umowa stanowi projekt na potrzeby postepowania przetargowego. Ostateczny kształt umowy zostanie określony w toku uzgodnień ze zwycięskim Wykonawcą.
8)Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się z osobą podaną do kontaktów po stronie Zamawiającego- p. Małgorzata Szymańska Tel. 32 255-44-33.
2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr
2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji usługi: 01.03.2014r. - 31.01.2016r. tj. 23 miesiące.
5.Miejsce świadczenia usługi - Dom Asystenta nr 3, zlokalizowany w Katowicach, ul. Paderewskiego 32.
6.Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. (załącznik nr 4 do SIWZ).
7.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
11.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
12.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: USŁUGA GASTRONOMICZNA- ŚNIADANIA DLA GOŚCI DA 3 W KATOWICACH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165708,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ