Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510183515-N-2020
z dnia 23-09-2020 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie Zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu bilingowego wraz z bieżącą obsługą systemu informatycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569069-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540152636-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347,
ul. Bankowa
12,
40-007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 359 13 34, e-mail
dzp@us.edu.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie Zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu bilingowego wraz z bieżącą obsługą systemu informatycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.039.2020.UG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu drukowania i kopiowania w Siedzibie Zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu bilingowego wraz z udostępnieniem urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego. 2) Zamawiający wdrożył i eksploatuje system sieciowej kontroli drukowania i kopiowania PRINTOSCOPE. W skład eksploatowanego u Zamawiającego systemu PRINTOSCOPE, wchodzą następujące moduły: a) moduł PRINTOSCOPE Cost Control, b) baza danych PostgreSQL, c) agenci PRINTOSCOPE na stacjach lokalnych, d) moduł PRINTOSCOPE Treminal Serwer – w architekturze rozproszonej (kilka serwerów PTS), e) sprzęt - Terminale systemu PRINTOSCOPE wraz z wbudowanymi czytnikami kart Mifare, f) moduł PRINTOSCOPE Desktop Authentication (część serwerowa), g) klient modułu PRINTOSCOPE Desktop Authentication (na stacjach lokalnych) 3) Zakres zamówienia obejmuje: a) utrzymanie w eksploatacji posiadanego przez Zamawiającego systemu PRINTOSCOPE; b) utrzymanie w ruchu posiadanych przez Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych poprzez: naprawę, konserwację oraz dostawę i montaż wszelkich materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do poprawnej eksploatacji urządzeń. Wymaganie to nie obejmuje papieru, który będzie dostarczany i uzupełniany przez Uniwersytet Śląski; c) utrzymanie w ruchu posiadanych przez Zamawiającego terminali systemu PRINTOSCOPE; d) udostępnienie urządzeń wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem, konfiguracją oraz podłączeniem ich do systemu PRINTOSCOPE (maksymalnie 20 urządzeń, po 10 z każdego typu określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ). Urządzenia pozostaną własnością Wykonawcy. Ewentualne ubezpieczenie urządzeń pozostaje po stronie Wykonawcy. Dzienny koszt udostępnienia zostanie podany w ofercie osobno dla urządzeń I i II Typu. Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń umożliwiających realizację wydruku podążającego oraz autoryzacji użytkowników w taki sam sposób jak urządzeń realizujących te funkcje posiadanych przez Zamawiającego. Udostępnione urządzenia będą traktowane dokładnie tak samo jak urządzenia posiadane przez Zamawiającego, a wykonane na nich kopie/wydruki będą również rozliczane per kopia. Usługa realizowana na urządzeniach musi być realizowana na takim samym poziomie jak na urządzeniach Zamawiającego. e) deinstalację, uruchomienie, konfigurację oraz podłączenie do systemu PRINTOSCOPE urządzeń w przypadku zmiany lokalizacji urządzenia użytkowanego już w siedzibie Zamawiającego - (maksymalnie 40 urządzeń). Transport urządzeń realizowany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca dokona deinstalacji urządzenia w ciągu 1 dnia roboczego od momentu mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia urządzenia w nowej lokalizacji w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku gdy deinstalacja ogranicza się do odłączenia od sieci komputerowej oraz elektrycznej, a urządzenie nie wymaga specjalnego zabezpieczenia na czas transportu, Zamawiający może wyrazić zgodę na wykonanie tej czynności przez pracowników Zamawiającego. f) szkolenie pracowników w zakresie zmian w modułach informatycznych; g) Zamawiający dopuszcza możliwość wdrożenia przez Wykonawcę Systemu Wydruku innego niż PRINTOSCOPE. Wszelkie koszty wdrożenia nowego Systemu Wydruku pokryje Wykonawca. Szczegółowy opis równoważnego Systemu Wydruku zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 5) Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.10.2020r. przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy , jeżeli wyczerpanie tej kwoty nastąpi przed upływem tego terminu. W przypadku udostępnienia urządzeń wielofunkcyjnych termin realizacji będzie wynosił do 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. 6) Miejsce realizacji zamówienia. Budynki Zamawiającego w Katowicach, Sosnowcu, Cieszynie, Chorzowie (siedziba Zamawiającego) – dokładne adresy zgodnie z pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ 7) Wymagany maksymalny czas dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach technicznych nie gorszych od uszkodzonego urządzenia dla obu priorytetów eksploatacyjnych - do 16h roboczych: a) gdy czas naprawy przekracza 6h roboczych dla I priorytetu, b) gdy czas naprawy przekracza 10h roboczych dla II priorytetu . Czas ten liczony jest od momentu stwierdzenia braku możliwości dokonania naprawy w czasie przewidzianym dla danego priorytetu. 8) Wymagany maksymalny czas usuwania awarii urządzeń (w tym terminali) od momentu zgłoszenia: a) dla pierwszego priorytetu eksploatacyjnego - do 6h roboczych, b) dla drugiego priorytetu eksploatacyjnego - do 10h roboczych 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79820000-8
Dodatkowe kody CPV:
72267000-4,
98300000-6,
30121300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|