Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510147266-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, nr wniosku POWR.03.05.00-00-z117/17-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547925-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540104506-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347, ul. Bankowa  12, 40-007  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl, faks 323 592 048.
Adres strony internetowej (url): http://www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.021.2019.UG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, zwanego dalej Systemem, składającego się z serwisu głównego uczelni oraz z wyodrębnionych serwisów adresowanych do określonych grup odbiorców, związanych z jednostkami organizacyjnymi uczelni lub odnoszących się do spójnego obszaru tematycznego. Zakres zamówienia obejmuje również szkolenia oraz wsparcie serwisowe. 2) Serwis internetowy UŚ jest dedykowany do publikowania aktualności i informacji o wszystkich sprawach związanych z Uniwersytetem Śląskim, w tym informacji kierowanych do kandydatów na studia, studentów, pracowników oraz osób z otoczenia uczelni. Dostarczony System ma zastąpić funkcjonujące obecnie serwisy WWW: a) us.edu.pl, b) english.us.edu.pl, c) kandydat.us.edu.pl, d) doktorant.us.edu.pl, e) student.us.edu.pl, f) absolwent.us.edu.pl g) pracownik.us.edu.pl h) biznes.us.edu.pl, i) aktualne serwisy WWW wydziałów i jednostek organizacyjnych. 3) Zakres zamówienia został podzielony na 3 etapy: a) Etap 1 - Przedstawienie architektury technicznej oraz koncepcji Systemu w postaci projektu technicznego. b) Etap 2 - Przygotowanie 3 propozycji projektów graficznych do wyboru przez Zamawiającego. c) Etap 3 - Opracowanie i wdrożenie Systemu na platformę testową; Dostarczenie kompletnej dokumentacji powdrożeniowej; Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów; Przeprowadzenie testów akceptacyjnych; Przekazanie do odbioru Systemu, wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich i licencji; Uruchomienie produkcyjne systemu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Termin realizacji zamówienia: do 91 dni od daty zawarcia umowy, przy czym: a) Etap 1 - nie później niż w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. b) Etap 2 - nie później niż w ciągu 35 dni od daty zawarcia umowy. 5) Wymagany minimalny okres wsparcia serwisowego: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres wsparcia serwisowego stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego niż minimalny wymagany okres wsparcia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 6) Wymagany maksymalny czas usunięcia awarii liczony od zgłoszenia serwisowego: a) 4 godziny w przypadku awarii uniemożliwiającej funkcjonowanie Systemu, to jest uniemożliwiającej poprawne wyświetlanie stron WWW przez użytkowników. b) 8 godzin w przypadku pozostałych awarii. Zgłaszanie awarii oraz opieka techniczna będzie świadczona w godz. 7.30 – 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Usunięcie awarii ma nastąpić zgodnie ze wskazanymi czasami usunięcia awarii w dniu zgłoszenia awarii. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72413000-8

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 67600.00
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  04
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Nfinity.pl Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wandy 7/4
Kod pocztowy: 53-320
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67404.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 467400.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych