Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510147266-N-2019
z dnia 17-07-2019 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Projekt: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, nr wniosku POWR.03.05.00-00-z117/17-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547925-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540104506-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347,
ul. Bankowa
12,
40-007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url): http://www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.021.2019.UG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, zwanego dalej Systemem, składającego się z serwisu głównego uczelni oraz z wyodrębnionych serwisów adresowanych do określonych grup odbiorców, związanych z jednostkami organizacyjnymi uczelni lub odnoszących się do spójnego obszaru tematycznego. Zakres zamówienia obejmuje również szkolenia oraz wsparcie serwisowe. 2) Serwis internetowy UŚ jest dedykowany do publikowania aktualności i informacji o wszystkich sprawach związanych z Uniwersytetem Śląskim, w tym informacji kierowanych do kandydatów na studia, studentów, pracowników oraz osób z otoczenia uczelni. Dostarczony System ma zastąpić funkcjonujące obecnie serwisy WWW: a) us.edu.pl, b) english.us.edu.pl, c) kandydat.us.edu.pl, d) doktorant.us.edu.pl, e) student.us.edu.pl, f) absolwent.us.edu.pl g) pracownik.us.edu.pl h) biznes.us.edu.pl, i) aktualne serwisy WWW wydziałów i jednostek organizacyjnych. 3) Zakres zamówienia został podzielony na 3 etapy: a) Etap 1 - Przedstawienie architektury technicznej oraz koncepcji Systemu w postaci projektu technicznego. b) Etap 2 - Przygotowanie 3 propozycji projektów graficznych do wyboru przez Zamawiającego. c) Etap 3 - Opracowanie i wdrożenie Systemu na platformę testową; Dostarczenie kompletnej dokumentacji powdrożeniowej; Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów; Przeprowadzenie testów akceptacyjnych; Przekazanie do odbioru Systemu, wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich i licencji; Uruchomienie produkcyjne systemu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Termin realizacji zamówienia: do 91 dni od daty zawarcia umowy, przy czym: a) Etap 1 - nie później niż w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. b) Etap 2 - nie później niż w ciągu 35 dni od daty zawarcia umowy. 5) Wymagany minimalny okres wsparcia serwisowego: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres wsparcia serwisowego stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego niż minimalny wymagany okres wsparcia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 6) Wymagany maksymalny czas usunięcia awarii liczony od zgłoszenia serwisowego: a) 4 godziny w przypadku awarii uniemożliwiającej funkcjonowanie Systemu, to jest uniemożliwiającej poprawne wyświetlanie stron WWW przez użytkowników. b) 8 godzin w przypadku pozostałych awarii. Zgłaszanie awarii oraz opieka techniczna będzie świadczona w godz. 7.30 – 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Usunięcie awarii ma nastąpić zgodnie ze wskazanymi czasami usunięcia awarii w dniu zgłoszenia awarii. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72413000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|