Katowice: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego
Numer ogłoszenia: 508090 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 438754 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych artykułów gospodarstwa domowego, zwanych dalej artykułami, których ilości oraz szczegółowy opis określa załącznik nr 2 do SIWZ stanowiący opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie artykułów w miejsce wskazane w zamówieniu wystawionym przez Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii i Ochrony Środowiska: Katedra Histologii i Embriologii Zwierząt, ul. Bankowa 9, Katowice, Zakład Botaniki Systematycznej, ul. Jagiellońska 28, Katowice, Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii, Instytut Chemii, ul. Szkolna 9, Katowice, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, Katowice, Samodzielna Sekcja Administracyjno-Gospodarcza, ul. 75 Pułku Piechoty 1, Chorzów. 3. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa realizowana będzie na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego i przesyłanych do 7 dni od daty zawarcia umowy. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowane artykuły, nie krótszej niż 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej ilości artykułów określonej w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie artykułów równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu artykułów oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ artykułów wskazanych w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu artykułów należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Za równoważne Zamawiający uzna artykuły, których parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w opisanym wyżej zakresie, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.22-0, 39.71.13.10-5, 39.71.11.30-9, 39.71.34.30-6, 39.71.13.61-7, 39.71.51.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13050,30
Oferta z najniższą ceną: 13050,30 / Oferta z najwyższą ceną: 13087,20
Waluta: PLN.