Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500125676-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa artykułów elektroinstalacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551955-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500098932-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl, faks 323 592 048.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów elektroinstalacyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.039.2018.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektroinstalacyjnych, zwanych dalej artykułami. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładowania artykułów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga aby przedstawione artykuły zostały wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska opartych na normach: ISO 9001, PN-N 18001 i ISO 14001 lub równoważnych. 3) Oferowane artykuły muszą posiadać certyfikaty, atesty dopuszczające wyrób do obrotu oraz powszechnego stosowania lub aprobaty techniczne z decyzją dopuszczającą do stosowania artykułu, stanowiącą pozytywną ocenę techniczną przydatności danego wyrobu do użycia lub deklaracje zgodności – symbol CE – stwierdzające zgodność wyrobu z podstawowymi wymaganiami Unii Europejskiej. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego asortymentu przewidzianego w umowie, a tym samym pełnej kwoty umowy. W przypadku niewykorzystania maksymalnych ilości artykułów podanych w ofercie, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, ostateczną ilość artykułów, obliczone na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych. Wykonawcy z tytułu nie wykorzystania przewidzianych ilości nie przysługują żadne roszczenia. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ; 6) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: a) część A: Szafy teleinformatyczne wraz z osprzętem b) część B: Przewody elektryczne, sygnałowe i rozdzielnie 7) Wymagany termin realizacji zamówienia: a) część A: do 14 dni od daty otrzymania zamówienia, b) część B: do 14 dni od daty otrzymania zamówienia (poz. 1-85), do 30 dni od daty otrzymania zamówienia (poz. 86-146) 8) Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy do 28.12.2018r. bądź do wyczerpania przewidzianych ilości artykułów – w zależności od tego, która z tych sytuacji nastąpi wcześniej. 9) Termin realizacji (poszczególnych zamówień) stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 10) Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. 75 Pułku Piechoty 1, 41-500 Chorzów. 11) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowanie dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 12) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31213100-3

Dodatkowe kody CPV: 31211000-8, 31213300-5, 44320000-9, 31211310-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: część A: Szafy teleinformatyczne wraz z osprzętem
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w cz. A zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (brak ofert).

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: część B: Przewody elektryczne, sygnałowe i rozdzielnie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 559103.14
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ELKOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Handlowa 6c
Kod pocztowy: 15-399
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 530817.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 530817.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 530817.18
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych