Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 32272-2013 z dnia 2013-01-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Katowice
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek specjalistycznych i urządzenia wielofunkcyjnego, zwanych dalej sprzętem, których szczegółowy opis techniczny i ilości zawierają załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być...
Termin składania ofert: 2013-01-31

Katowice: Dostawa drukarek specjalistycznych i urządzenia wielofunkcyjnego
Numer ogłoszenia: 49483 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32272 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek specjalistycznych i urządzenia wielofunkcyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek specjalistycznych i urządzenia wielofunkcyjnego, zwanych dalej sprzętem, których szczegółowy opis techniczny i ilości zawierają załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny sprzętu. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Drukarki specjalistyczne - 2 szt. - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2A (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia); Część B: Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2B (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) w zakresie części A - do 28 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy; b) w zakresie części B - do 28 dni od daty zawarcia umowy. 4. Miejsce dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, pokój 420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 5. Wymagany minimalny termin gwarancji: a) w zakresie części A - 2 lata lub 100.000 wydrukowanych kart - w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej (części objęte gwarancją: moduł drukujący, moduł laminujący, głowica drukująca, rolki); b) w zakresie części B - 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany produkt wykonany był pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ sprzętu wskazany w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wszelkie znaki towarowe należy odczytywać ze wskazaniem lub równoważne. 10. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.23.21.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Drukarki specjalistyczne (2 szt.).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ