Katowice: Sprzątanie i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych na Osiedlu Akademickim, zlokalizowanym w Katowicach-Ligocie
Numer ogłoszenia: 46046 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 475008 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych na Osiedlu Akademickim, zlokalizowanym w Katowicach-Ligocie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości terenu zewnętrznego na Osiedlu Akademickim w Katowicach-Ligocie. W skład terenu do sprzątania wchodzą powierzchnie przyległe do budynków przy ul. Studenckiej 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22 oraz przy ul. Śląskiej 75 w Katowicach-Ligocie. 2. Zakres prac podstawowych oraz dodatkowych w ramach przedmiotowej usługi określono w załączniku nr 2A do siwz. Szczegółowy zakres dodatkowych czynności, wykaz obiektów wraz z lokalizacją oraz metrażem dla poszczególnych zadań zawiera załącznik 2B do siwz. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014r. lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa posiadał przez cały okres wykonywania zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w §4 wzoru umowy (załącznik nr 3 do siwz). 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego. 9. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120443,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ