Katowice: Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych nr DZP.381.45.2013.UG.
Numer ogłoszenia: 453306 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384746 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych nr DZP.381.45.2013.UG..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) utrzymanie w ruchu posiadanych przez Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych poprzez: naprawę, konserwację oraz dostawę i montaż wszelkich materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, niezbędnych w procesie eksploatacji urządzeń (bez papieru). b) dostawa fabrycznie nowych i pochodzących z bieżącej produkcji (2013/2014) urządzeń wielofunkcyjnych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem PRINTOSCOPE wraz z dostawą elementów niezbędnych do ich integracji z systemem PRINTOSCOPE oraz montaż, uruchomienie urządzeń i podłączenie ich do systemu wraz z konfiguracją. c) szkolenie pracowników w zakresie obsługi nowo zainstalowanych urządzeń wielofunkcyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do siwz. 3. Wymagany termin realizacji: od daty zawarcia umowy do dnia 28.07.2014 lub do kwoty stanowiącej wartość umowy jeżeli wyczerpanie tej kwoty nastąpi przed upływem powyższego terminu. W czasie obowiązywania umowy termin realizacji: w przypadku dostawy urządzeń wielofunkcyjnych będzie wynosił do 14 dni od daty dostarczenia zamówienia, a w przypadku dostawy drukarek będzie wynosił do 14 dni od daty dostarczenia zamówienia po uzyskaniu od organu nadzorującego (MNiSW), potwierdzenia, iż sprzęt będący przedmiotem umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej i możliwości zastosowania 0% stawki VAT. 4. Wymagany okres gwarancji na zainstalowane urządzenia, elementy, materiały, itp.- wg gwarancji producenta. 5. Miejsce świadczenia usługi: Katowice, Sosnowiec, Rybnik, Cieszyn, Chorzów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 30.12.13.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245528,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 284393,39
Oferta z najniższą ceną: 284393,39 / Oferta z najwyższą ceną: 284393,39
Waluta: PLN.