Katowice: Dostawa mebli laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 420102 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299594 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa mebli laboratoryjnych, zwanych dalej meblami. Zakres zamówienia obejmował dostarczenie zamawianych mebli, ich rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż polegał będzie w szczególności na ustawieniu, powieszeniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39180000-7 - Meble laboratoryjne 4.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 5.Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (2012/2013) oraz posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 6.Zamawiający wymagał, aby oferowane przez Wykonawcę meble laboratoryjne spełniały wymagania normy PN-EN 13150:2004 lub równoważnych. 7.Zamawiający dopuszczał tolerancję wymiarową i wagową +/- 5% w stosunku do wskazanych w opisie technicznym przedmiotu zamówienia wymiarów (załącznik 2 do SIWZ). 8.Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna meble, których parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do przedmiotu opisanego przez Zamawiającego. Wszelkie wskazania określonego typu mebli należy traktować, jako przykładowe i pomocnicze. 9.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 42 dni od daty zawarcia umowy 10.Adres dostawy: Wydział Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec; 11.Dostawa wraz z montażem będzie wykonywana w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 15:00. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia mebli dostarczonych poza wyznaczonymi godzinami, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 12.Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie z 3- dniowym wyprzedzeniem (za pomocą tel./fax/email). 13.Zamawiający dopuszczał dostawę partiami. 14.Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące. 15.Naprawy gwarancyjne będą dokonywane bezpłatnie u Zamawiającego, a całkowite usunięcie usterki nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o usterce. 16. Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres dokonywanej naprawy mebel zastępczy, odpowiadający meblowi przekazanemu do naprawy. 17.Jeżeli Zamawiający nie wskazał kolorystyki mebli, to po zawarciu umowy, a przed dokonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki dostarczanych mebli. 18.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 19.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 20.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 21.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą wykonywane w polskich złotych (PLN). 22.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 23.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 24.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 25.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 26.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32736,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ