Katowice: Dostawa zestawu nagłaśniającego
Numer ogłoszenia: 407812 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342130 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu nagłaśniającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia była: dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji (2013) zestawu nagłaśniającego, zwanego dalej sprzętem. Zakres zamówienia obejmował zakup sprzętu wraz z dostarczeniem. 2. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Oferowany sprzęt powinien posiadać stosowne certyfikaty. 4. Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazywał znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki p. 420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji: minimum 12 miesięcy (jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - określono inaczej - zgodnie z wymaganiami podanymi w opisie). Bieg terminu gwarancji dla sprzętu rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej w każdym opakowaniu ze sprzętem. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni. W przypadku konieczności importu części z zagranicy , czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia części (jednak nie dłużej niż 30 dni) 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz ze sprzętem instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim. 10. Warunki realizacji zamówienia: a) przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00; b) termin płatności faktury wynosi 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT; c) w dniu dostarczenia sprzętu nastąpi jego sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. d) protokół Odbioru, podpisany przez Strony bez uwag, stanowi podstawę przyjęcia przez Zamawiającego faktury za sprzęt nim objęty. 11. Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 12. Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 14. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17. Zamawiający nie przewidywał umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7707,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10910,10
Waluta: PLN.