Katowice: Rozbudowa systemów SSWiN i CCTV w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
Numer ogłoszenia: 390898 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemów SSWiN i CCTV w obiektach Uniwersytetu Śląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa systemów SSWiN i CCTV w obiektach Uniwersytetu Śląskiego, zlokalizowanych na terenie miast:
- Katowice - 4 obiekty;
- Sosnowiec - 1 obiekt.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac dostarczy Zamawiającemu projekt zawierający szczegółowe plany przedstawiające rozmieszczenie poszczególnych elementów systemu, trasy kablowe oraz wykaz sprzętu, który ma zostać zamontowany.
3. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania czynności objętych niniejszą umową dostarczy Wykonawca.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Wymagany minimalny termin gwarancji:
- na wykonane prace: minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru;
- na zamontowane materiały, urządzenia itp.: wg gwarancji producenta.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały i urządzenia, których parametry techniczne są co najmniej takie same (lub lepsze) jak te, które zostały wskazane (jako przykładowe) w Specyfikacji, pod warunkiem, że będą bezbłędnie współpracowały z systemami funkcjonującymi u Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00-3, 31.70.00.00-3, 45.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
1.200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
- przelewem na rachunek Zamawiającego :
Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego - Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do godz. 9:30 w dniu składania ofert.
3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
3.1. nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy:
3.1.1. zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
3.1.2. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a: a)zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)zleceniodawca /dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).
3.2. zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).
3.3. gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
2.1. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy,
2.2. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
2.3. ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia. W celu sprawdzenia przez Zamawiającego posiadania przez podwykonawców niezbędnych właściwości (kwalifikacji), Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające te właściwości (kwalifikacje);
2.4. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż nowi podwykonawcy będą posiadać co najmniej takie same właściwości (kwalifikacje) niezbędne, do realizacji danej części zamówienia (dotyczy przypadku w którym Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu przy pomocy potencjału podwykonawcy) pod rygorem niedopuszczenia nowych podwykonawców do wykonywania czynności. W celu sprawdzenia przez Zamawiającego posiadania przez podwykonawców niezbędnych właściwości (kwalifikacji), Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające te właściwości (kwalifikacje);
2.5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
2.6. ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, polegającej na zmianie stawek podatkowych obowiązujących w umowie. Wartość umowy nie ulegnie zmianie.
3. Ewentualna zmiana osoby uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez nową osobę co najmniej takich samym właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia tej osoby do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, wymaga pisemnego powiadomienia ze strony Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek powiadomienia o zmianie osoby niezwłocznie, jednak nie później niż przed przystąpieniem tej osoby do wykonywania czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia, celem weryfikacji właściwości (kwalifikacji) przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na dopuszczenie tej osoby do wykonywania czynności po zweryfikowaniu przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów dotyczących osoby, potwierdzających jej właściwości (kwalifikacje).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
40-007 Katowice
ul. Bankowa 12 p.69 IIIp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 09:30, miejsce:
Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
40-007 Katowice
ul. Bankowa 12 p.69 IIIp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.01.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie