Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych części komputerowych, które mają współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami.
Osoba dokonująca montażu jak i uruchomienia winna posiadać odpowiednią wiedzę jak i uprawnienia do dokonywania przedmiotowego montażu i uruchomienia.
Wykonawca dokona montażu oraz uruchomienia zamówionych części tylko i wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający poinformuje Go o takiej konieczności.
Koszty tej usługi muszą być wliczone w cenę podaną w ofercie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A, 2B,2C i 2D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na następujące części:
nr 1) część A - części komputerowe;
nr 2) część B - urządzenia sieciowe aktywne,
nr 3) część C - zestaw do szyfrowania.
nr 4) część D - zasilacze awaryjne
Termin realizacji zamówienia:
w zakresie części A,C,D - 14 dni od daty zawarcia umowy,
w zakresie części B - 7 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy,
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna części komputerowe, których parametry techniczne są co najmniej takie same (lub lepsze), jak te, które zostały wskazane (jako przykładowe) w załącznikach nr 2A, 2B ,2C oraz 2D pod warunkiem, że będą bezbłędnie współpracować z pracującymi u Zamawiającego jednostkami i w sieciach.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany okres gwarancji:
- dożywotnia gwarancja na (kości pamięci),
- w przypadku pozostałych części okres gwarancji nie może być krótszy, niż podany przez producenta lub głównego dystrybutora na terenie kraju.
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał zamówienie samodzielnie tzn. bez udziału podwykonawców .
Wszelkie rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest min. na stronie internetowej Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.61.10-6, 30.23.31.41-1, 32.42.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
w zakresie części A-860,00 PLN - słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych zł 00/100 PLN,
w zakresie części B - 3000,00 PLN - słownie: trzy tysiące złotych zł 00/100 PLN,
w zakresie części C - 600,00 PLN - słownie: sześćset zł 00/100 PLN,
w zakresie części D - 450,00 PLN- słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych zł 00/100
Wadium może być wniesione:
- w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego :
ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
- w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki :
1. spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę),
3. Wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt IV. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
4. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia).
5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 5, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach,
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę dokumenty, o których mowa w punktach 4 i 5 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (wykonawca zagraniczny), zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony lub wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Ww dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca dołącza do oferty:
8. wykaz oferowanych części komputerowych, spełniających parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego (należy podać nazwy oferowanych części oraz ich producentów).
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem ich na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Ocena spełnienia powyższych warunkach odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 KATOWICE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 KATOWICE.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt UPGOW - Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - części komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części komputerowe - zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.61.10-6, 30.23.31.41-1, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - urządzenia sieciowe aktywne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia sieciowe aktywne - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.61.10-6, 30.23.31.41-1, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - zestaw do szyfrowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szyfrowania - zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.61.10-6, 30.23.31.41-1, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - zasilacze awaryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacze awaryjne - zgodnie z załącznikiem nr 2D do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.61.10-6, 30.23.31.41-1, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.