Katowice: Remont pokoi w Domach Studenta nr 1 i nr 2 przy ul. Studenckiej nr 15 i nr 17 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 368080 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259776 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokoi w Domach Studenta nr 1 i nr 2 przy ul. Studenckiej nr 15 i nr 17 w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi w Domach Studenta nr 1 i nr 2 (dalej zwanych DS.) przy ul. Studenckiej nr 15 i nr 17 w Katowicach. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A - Remont 10 pokoi w DS. nr 1, przy ul. Studenckiej 15 w Katowicach - zgodnie z załącznikami nr 2A, 2B, 2C, 2D oraz 2E do SIWZ. Część B-Remont 15 pokoi w DS. nr 2, przy ul. Studenckiej 17 w Katowicach - zgodnie z załącznikami nr 2A, 2F, 2G, 2H, 2I do SIWZ.3. Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), załącznik nr 2A 2) Przedmiar robót - branża budowlana dla części A - załącznik nr 2B, 3) Przedmiar robót - branża elektryczna dla części A - załącznik nr 2C, 4) Schemat zabudowy szaf 1 - część A - załącznik nr 2D 5) Schemat zabudowy szaf 2 - część A - załącznik nr 2E 6) Przedmiar robót - branża budowlana dla część B- załącznik nr 2F, 7) Przedmiar robót - branża elektryczna dla części B - załącznik nr 2G, 8) Schemat zabudowy szaf 1 - część B - załącznik nr 2H 9) Schemat zabudowy szaf 2 - część B - załącznik nr 2I Powyższe dokumenty uwzględniają podział na poszczególne branże, składające się na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania, tj.: budowlaną oraz elektryczną. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane urządzenia, materiały, w zakresie części A oraz B: nie mniej niż 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie części A oraz B: 90 dni, licząc od daty przekazania frontu robót przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania frontu robót w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIV ust. 2 pkt 7) SIWZ. 7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach budowlano-wykonawczych) podane są wskazania dotyczącej określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowe i pomocnicze. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w opisanym wyżej zakresie, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. 11. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.90-5, 45.43.10.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.11.53-1, 45.44.21.80-2, 45.43.21.11-5, 45.31.10.00-3, 45.43.11.00-8, 45.33.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część A: Remont 10 pokoi w DS. nr 1, przy ul. Studenckiej 15 w Katowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91824,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: część B: Remont 15 pokoi w DS. nr 2, przy ul. Studenckiej 17 w Katowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113176,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ