Ogłoszenie nr 368015 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.
Katowice: Usługa nadzoru naukowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Niniejsze postępowanie jest dofinansowane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Wspólnego Przedsięwzięcia NBBR i NCN „TANGO” , zwanego dalej Projektem na podstawie: a) umowy o wykonanie i finansowanie Projektu nr TANGO1/267100/NCBR/2015 pt. Implementacja transformatora piezoelektrycznego do aplikacji czujnikowych, generatorowych i biomedycznych oraz b) Umowy o wykonanie i finansowanie Projektu nr TANGO1/269499/NCBR/2015 pt. Konstrukcja ultrakondensatora z wykorzystaniem ceramiki bezołowiowej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344335

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 592 048, faks 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wyższa Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa nadzoru naukowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZP.381.48.2016.UG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zrealizowaniu we współpracy z Zamawiającym zadań tj. wykonania analiz rynkowych dla dwóch produktów: a) kondensator o specyficznej konstrukcji, do budowy kutego użyta zostanie ceramika bezołowiowa, do której składu dodany zostanie lantan. Dzięki temu charakteryzować się będzie wysokim stopniem przenikalności ze względu na właściwości dielektryczne i optymalizację technologii bezołowiowych ferroelektryków ceramiki, b) efektywne urządzenie pomiarowe, pracujące również w konfiguracji odwrotnej z wykorzystaniem transformatora piezoelektrycznego, wykonane z ceramiki piezoelektrycznej, fotowoltaicznej i magnetostrykcyjnej w formie wielowarstwowych spieków ceramicznych i kompozytów zwiększających efektywność konwersji energii, przeznaczony dla nowej generacji aplikacji przetworników i generatorów energii, - powstałych w wyniku projektów realizowanych przez Wydział Informatyki i Nauki o Materiałach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, diagnozujących zapotrzebowanie na rozwiązanie będące przedmiotem projektu, w tym: badanie i analiza wielkości rynku, segmentacja grup docelowych klientów, weryfikacja analizy statystycznej pozyskanych wyników oraz ich walidacja ilościowa i jakościowa, oszacowanie potencjału zakupowego wśród respondentów badania oraz opracowanie koncepcji wykorzystania gospodarczego wyników projektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.12.2016 r. Wykonawca wystawi najpóźniej w terminie do dnia 31.12.2016 r. dwie osobne faktury/rachunki - dla każdej z analiz osobno. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 79400000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT29000
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SPIN-US Sp. z o.o.,  ,  ul. Bankowa 12/151,  40-007,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35670
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18327
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35670
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.