Katowice: DOSTAWA URZADZEŃ LABORATORYJNYCH
Numer ogłoszenia: 364416 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231344 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZADZEŃ LABORATORYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych - zwanych dalej urządzeniami.
2.Wymagane parametry oraz szczegółowy opis zostały określone w Załącznikach nr 2A -2D do SIWZ( Opis przedmiotu zamówienia) będącymi integralną częścią SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części ( od A do D ), co oznacza że Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. (możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części).
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - zgodnie z poniższym podziałem:
1)Część A- Wielokanałowy Analizator - 1 sztuka
2)Część B - Zestaw do odczytu i badań materiałów termoluminescencyjnych- 1 sztuka
3)Część C- Indukcyjny piec - odlewarka ciśnieniowo- próżniowa- 1 sztuka
4)Część D - Miernik- 1 sztuka
5.Zakres zamówienia obejmuje:
1)Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt oraz na swoją odpowiedzialność przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust.1 rozdz. I SIWZ do miejsca właściwego wskazanego w SIWZ ( ust.10 rozdz. I ) wraz z wniesieniem urządzenia i rozładunkiem.
2)Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego urządzenia w okresie gwarancyjnym.
6.Wymagany termin gwarancji:
1)Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowane urządzenie- min. 12 m- cy.
2)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzenia.
3)Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją urządzenia.
4)Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim.
5)Gwarancja obejmuje wymianę wszystkich niezużywalnych części mechanicznych i elektrycznych oraz pracę serwisu.
6)Czas naprawy gwarancyjnej -14 dni.
7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo jak i ilościowo z ofertą Wykonawcy na adres podany w z ust. 10 rozdz. I SIWZ - miejsce dostawy, z protokołem odbioru zgodnym z umową. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w opakowaniu z urządzeniem karty gwarancyjnej.
8.Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2012/2013), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
9.Wymagany termin realizacji zamówienia:
1)Część A -Wielokanałowy Analizator- do 6 tygodni od daty zawarcia umowy
2)Część B- Zestaw do odczytu i badań materiałów termoluminescencyjnych- do 12 tygodni od daty zawarcia umowy
3)Część C- Indukcyjny piec - odlewarka ciśnieniowo- próżniowa- do 10 tygodni od daty zawarcia umowy
4)Część D - Miernik- do 10 tygodni od daty zawarcia umowy
10.Miejsce dostawy:
1)Część A- Wielokanałowy Analizator -Zakład Fizyki Jądrowej i Jej Zastosowań, ul. Uniwersytecka 4,40-007 Katowice,
2)Część B -Zestaw do odczytu i badań materiałów termoluminescencyjnych- Zakład Fizyki Jądrowej i Jej Zastosowań, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice,,
3)Część C- Indukcyjny piec - odlewarka ciśnieniowo- próżniowa - Zakład Badań Strukturalnych, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów,
4)Część D- Miernik - Instytut Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice
11.Wymaga się aby Wykonawca poinformował Zamawiającego o terminie dostawy na 3 dni wcześniej.
12.Dostawa może nastąpić wyłącznie w godzinach od 0800 do 1400 w dni pracujące.
13.Wykonawca wystawi pojedyncze faktury VAT przyporządkowane do odpowiedniego nr indeksu.
14.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (Załącznik nr 4 do SIWZ).
15.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do urządzenia opisanego przez Zamawiającego. Wpisanie znaków towarowych (nazw urządzenia) jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy urządzeń i wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu urządzeń należy traktować jako przykładowe i pomocnicze.
18.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
19.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
20.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
21.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
23.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.43.20.00-2, 42.30.00.00-9, 38.34.13.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ AWielokanałowy Analizator - 1 sztuka.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155615,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13899,00
Oferta z najniższą ceną: 13899,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13899,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zestaw do odczytu i badań materiałów termoluminescencyjnych- 1 sztuka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155615,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83271,00
Oferta z najniższą ceną: 83271,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83271,00
Waluta: PLN.