Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień
Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048,
faks 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien
drewnianych na PCV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana okien drewnianych na PCV - 106 szt. na Wydziale Mat. Fiz. Chem.,
zlokalizowanym przy ul. Bankowej 14 w Katowicach - etap II..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.44.21.00-8,
45.45.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe
warunki:
1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24
ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) - ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do
oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone
wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ.
3. wnieść wadium w wysokości
i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
4. wykazać, że:
a) w
okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną
odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia,
Jako robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem
Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu okien (wymianie
istniejących lub montażu okien w obiekcie nowo wznoszonym).
Jako robotę
budowlaną odpowiadającą wartością Zamawiający rozumie robotę, której wartość
nie była niższa niż 100 000,- PLN wraz z VAT (słownie: sto tysięcy złotych
00/100).
Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone
dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
5.wykazać, iż dysponuje lub będzie
dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
5.1.
co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Osoba, o której mowa w
pkt. 5.1. musi przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa
Izba Inżynierów Budownictwa).
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1,
warunki wymienione w punkcie 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby
wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na
podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi
złożyć niżej wymienione dokumenty:
6. oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji
(Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7. aktualny odpis
z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne
dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub
potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument
nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W
przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach,
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże
zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku
Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż
Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami).
8. wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot
niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie
tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji)
potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
9. wykaz
osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z
Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do
SIWZ.
9.1 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób
zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.9,
Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował.
10. Dokumenty
potwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają
wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje tj:
10.1. uprawnienia budowlane
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
wraz z
aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu
Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa),
a także dokumenty
potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych
przez Zamawiającego:
11. kosztorys ofertowy uproszczony- sporządzony w
oparciu o przedmiar robót i Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót
budowlanych, zawierający ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji
kosztorysowej, zestawienie materiałów (wraz z cenami) oraz tabele elementów
scalonych (z wyszczególnieniem składników ceny R, Kp, Zysk). Suma kwot
wynikających z kosztorysu ofertowego powiększona o podatek VAT stanowi cenę
oferty. Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny. UWAGA! W
kalkulacji poszczególnych pozycji należy ująć wszystkie rodzaje materiałów,
maszyn i materiałów pomocniczych objętych określonymi pozycjami katalogowymi.
Dokumenty wymienione w punktach 7-10 należy złożyć formie oryginału lub
wyraźnej, czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z
tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o
którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu
potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą
być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych
punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób,
aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.us.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice,
ul. Bankowa 12 p.69 IIIp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12 p.69 IIIp.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.12.2009.