Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i wymiana stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26/28 .
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w następujących częściach:
Część A: Remont elewacji
Część B: Wymiana stolarki okiennej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.25-6, 45.44.21.20-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Część A - 2 700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset PLN 00/100).
Część B - 4 800,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset PLN 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ.
3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
4. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, tj wykazać iż:
dla części A:
4.1. wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na remoncie/modernizacji elewacji obiektu zabytkowego, o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) (z VAT) każda.
dla części B:
4.2. wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym, o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) (z VAT) każda.
Jeżeli Wykonawca zamierza się ubiegać o obie części zamówienia musi wykazać iż spełnia warunki, o których mowa w pkt. 4.1. i 4.2. łącznie.
5. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (niezależnie od części, na które zostanie złożona oferta), tj.:
5.1. Kierownik Budowy - minimum jedna osoba posiadająca:
a) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
oraz
b) kwalifikacje w zakresie kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych.
Osoba wymieniona w pkt. 5, musi przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w punktach 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć niżej wymienione dokumenty:
6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach,
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian.
(np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 9, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami).
8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 1c lub/i
Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularzy) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie,
9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z Załącznikiem nr 1e (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
9.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
10. Dokumenty potwierdzające , iż osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje, t.j.:
10.1. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
10.2. dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji w zakresie kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, tj.:
a) zaświadczenie wydane przez Państwową Służbę Ochrony Zabytków,
lub
b) oświadczenie w/w osoby, iż posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, z podaniem obiektów, na których prace
budowlane były prowadzone oraz odbiorcy (inwestora) tych robót i ich wykonawcy.
wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Dokumenty wymienione w pkt. 7 - 10, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:
11. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny ( w szczególności R, Kp, Zysk) oraz cenę oferty. Wskazanym jest złożenie kosztorysu w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, zestawienie materiałów (wraz z cenami) oraz tabelę elementów scalonych (z wyszczególnieniem składników ceny R, Kp, Zysk).
Zamawiający nie dopuszcza stosowania opustów od ceny.
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamowień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice ul. Bankowa 12 p.69 IIIp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamowień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice ul. Bankowa 12 p.69 IIIp.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.12.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont elewacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26/28.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.25-6, 45.44.21.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26/28.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.25-6, 45.44.21.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.