Katowice: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH
Numer ogłoszenia: 355060 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Dostawa inkubatorów stołowych w ramach części B współfinansowana jest w ramach Projektu: Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika - ZiZOZAP realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet I. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych.
2) Dostawa pojemności dekadowej i indukcyjności dekadowej w ramach części E współfinansowana jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
3) Dostawa zasilacza prądu stałego w ramach części F współfinansowana jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych, wymienionych w pkt 3, zwanych dalej urządzeniami. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę wraz z transportem, rozładunkiem i montażem urządzeń u Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić również bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancji. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Zaoferowane urządzenia winny być kompatybilne z innymi urządzeniami/aparaturą i oprogramowaniem funkcjonującymi u Zamawiającego, z którymi będą współpracować, nie powodując zakłóceń w ich pracy ani zakłóceń wyników badań naukowych. Wykonawca poniesie odpowiedzialność w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń jak również za zniszczenie, utratę, itp. materiału badawczego. Podłączenie oferowanego urządzenia nie może spowodować utraty gwarancji producenta aparatury, z którą będzie współpracować. Zaoferowane urządzenia winny zapewnić ciągłość badań, stabilność metodyczną i materiałową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w załącznik nr 2, który stanowi integralną część SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Część A Zestaw do elektroforezy i transferu Western Blot z zasilaczem lub równoważny - 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część B Inkubator stołowy Toxkit TE11 lub równoważny 3 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część C Kolektor próżniowy VISIPREP lub równoważny 2 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część D Piec rurowy 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część E Pojemność dekadowa typ CD-5b lub równoważna - 4 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Indukcyjność dekadowa typ LD-5b lub równoważna -4 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część F Zasilacz prądu stałego - 10 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Część G Mieszadło magnetyczne z grzaniem -1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część H Piec wysokotemperaturowy z wyposażeniem - 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) dla części A, E i G: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy;
2) dla części B i C: do 3 tygodni od daty zawarcia umowy;
3) dla części D, F i H: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy;
5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancji. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił pełnej gwarancji na oferowane produkty zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszej jednak niż 12 miesięcy - dotyczy wszystkich części
6. Miejsce dostawy:
Cz. A - Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Mikrobiologii, ul. Jagiellońska 28 Katowice, p. Marzena Ksiądz
Cz. B -Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Fizjologii Zwierząt i Ekotoksykologii, ul. Bankowa 9 Katowice p. Katarzyna Rozpędek,
Cz.C - Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Biochemii, ul. Jagiellońska 28 Katowice p. Izabela Greń,
Cz.D -Uniwersytet Śląski, Instytut Fizyki, Zakład Fizyki Kryształów, ul. Uniwersytecka 4, Katowice p. Paweł Zajdel,
Cz. E i F - WINOM Zakład Materiałów Amorficznych, ul. Uniwersytecka 4, Katowice p. Zbigniew Stokłosa
Cz. G - WINOM Zakład Elektrochemii Materiałów, ul. Bankowa 14, Katowice p. Dariusz Gierlotka,
Cz. H - WINOM Zakład Polimerów Technologii Materiałów, ul. Bankowa 14, Katowice p. Wojciech Kołodziej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (stosowny dokument należy załączyć do oferty).
Pozostałe dokumenty:
1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (Zamawiający zaleca dołączenie do oferty) 2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji, gdy brak możliwości dostarczenia urządzenia/-ń w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. siła wyższa,
4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy,
5) zakończenia serii produkcyjnej danego modelu urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych,
6) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.12.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Dostawa inkubatorów stołowych w ramach części B współfinansowana jest w ramach Projektu: Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika - ZiZOZAP realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet I. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych.
2) Dostawa pojemności dekadowej i indukcyjności dekadowej w ramach części E współfinansowana jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
3) Dostawa zasilacza prądu stałego w ramach części F współfinansowana jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A Zestaw do elektroforezy i transferu Western Blot z zasilaczem lub równoważny.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Inkubator stołowy Toxkit TE11 lub równoważny.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Kolektor próżniowy VISIPREP lub równoważny.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Piec rurowy.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E Pojemność dekadowa typ CD-5b lub równoważna Indukcyjność dekadowa typ LD-5b lub równoważna.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F - Zasilacz prądu stałego.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G - Mieszadło magnetyczne z grzaniem.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część H - Piec wysokotemperaturowy z wyposażeniem.