Katowice: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH
Numer ogłoszenia: 355060 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Dostawa inkubatorów stołowych w ramach części B współfinansowana jest w ramach Projektu: Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika - ZiZOZAP realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet I. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych.
2) Dostawa pojemności dekadowej i indukcyjności dekadowej w ramach części E współfinansowana jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
3) Dostawa zasilacza prądu stałego w ramach części F współfinansowana jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych, wymienionych w pkt 3, zwanych dalej urządzeniami. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę wraz z transportem, rozładunkiem i montażem urządzeń u Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić również bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancji. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Zaoferowane urządzenia winny być kompatybilne z innymi urządzeniami/aparaturą i oprogramowaniem funkcjonującymi u Zamawiającego, z którymi będą współpracować, nie powodując zakłóceń w ich pracy ani zakłóceń wyników badań naukowych. Wykonawca poniesie odpowiedzialność w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń jak również za zniszczenie, utratę, itp. materiału badawczego. Podłączenie oferowanego urządzenia nie może spowodować utraty gwarancji producenta aparatury, z którą będzie współpracować. Zaoferowane urządzenia winny zapewnić ciągłość badań, stabilność metodyczną i materiałową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w załącznik nr 2, który stanowi integralną część SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Część A Zestaw do elektroforezy i transferu Western Blot z zasilaczem lub równoważny - 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część B Inkubator stołowy Toxkit TE11 lub równoważny 3 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część C Kolektor próżniowy VISIPREP lub równoważny 2 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część D Piec rurowy 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część E Pojemność dekadowa typ CD-5b lub równoważna - 4 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Indukcyjność dekadowa typ LD-5b lub równoważna -4 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część F Zasilacz prądu stałego - 10 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część G Mieszadło magnetyczne z grzaniem -1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część H Piec wysokotemperaturowy z wyposażeniem - 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) dla części A, E i G: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy;
2) dla części B i C: do 3 tygodni od daty zawarcia umowy;
3) dla części D, F i H: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy;
5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancji. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił pełnej gwarancji na oferowane produkty zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszej jednak niż 12 miesięcy - dotyczy wszystkich części
6. Miejsce dostawy:
Cz. A - Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Mikrobiologii, ul. Jagiellońska 28 Katowice, p. Marzena Ksiądz
Cz. B -Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Fizjologii Zwierząt i Ekotoksykologii, ul. Bankowa 9 Katowice p. Katarzyna Rozpędek,
Cz.C - Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Biochemii, ul. Jagiellońska 28 Katowice p. Izabela Greń,
Cz.D -Uniwersytet Śląski, Instytut Fizyki, Zakład Fizyki Kryształów, ul. Uniwersytecka 4, Katowice p. Paweł Zajdel,
Cz. E i F - WINOM Zakład Materiałów Amorficznych, ul. Uniwersytecka 4, Katowice p. Zbigniew Stokłosa
Cz. G - WINOM Zakład Elektrochemii Materiałów, ul. Bankowa 14, Katowice p. Dariusz Gierlotka,
Cz. H - WINOM Zakład Polimerów Technologii Materiałów, ul. Bankowa 14, Katowice p. Wojciech Kołodziej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanych urządzeń wraz z wyposażeniem (w zakresie danej części) spełniających wszystkie warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego, a określone w niniejszej specyfikacji, z podaniem w szczególności producenta, marki, typu, modelu, parametrów technicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (stosowny dokument należy załączyć do oferty).
Pozostałe dokumenty:
1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą
(Zamawiający zaleca dołączenie do oferty)
2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym.
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji, gdy brak możliwości dostarczenia urządzenia/-ń w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. siła wyższa,
4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy,
5) zakończenia serii produkcyjnej danego modelu urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych,
6) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.12.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Dostawa inkubatorów stołowych w ramach części B współfinansowana jest w ramach Projektu: Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika - ZiZOZAP realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet I. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych.
2) Dostawa pojemności dekadowej i indukcyjności dekadowej w ramach części E współfinansowana jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
3) Dostawa zasilacza prądu stałego w ramach części F współfinansowana jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A Zestaw do elektroforezy i transferu Western Blot z zasilaczem lub równoważny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do elektroforezy i transferu Western Blot z zasilaczem lub równoważny - 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Miejsce dostawy:
Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Mikrobiologii, ul. Jagiellońska 28 Katowice, p. Marzena Ksiądz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9, 38.43.65.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Inkubator stołowy Toxkit TE11 lub równoważny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator stołowy Toxkit TE11 lub równoważny - 3 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Miejsce dostawy:
Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Fizjologii Zwierząt i Ekotoksykologii, ul. Bankowa 9 Katowice p. Katarzyna Rozpędek,
.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9, 38.43.65.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Kolektor próżniowy VISIPREP lub równoważny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolektor próżniowy VISIPREP lub równoważny - 2 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Miejsce dostawy:
Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Biochemii, ul. Jagiellońska 28 Katowice p. Izabela Greń,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9, 38.43.65.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Piec rurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piec rurowy - 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Miejsce dostawy:
Uniwersytet Śląski, Instytut Fizyki, Zakład Fizyki Kryształów, ul. Uniwersytecka 4, Katowice p. Paweł Zajdel,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9, 38.43.65.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E Pojemność dekadowa typ CD-5b lub równoważna Indukcyjność dekadowa typ LD-5b lub równoważna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemność dekadowa typ CD-5b lub równoważna - 4 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Indukcyjność dekadowa typ LD-5b lub równoważna - 4 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Miejsce dostawy:
WINOM Zakład Materiałów Amorficznych, ul. Uniwersytecka 4, Katowice p. Zbigniew Stokłosa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9, 38.43.65.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F - Zasilacz prądu stałego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz prądu stałego - 10 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Miejsce dostawy:
WINOM Zakład Materiałów Amorficznych, ul. Uniwersytecka 4, Katowice p. Zbigniew Stokłosa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9, 38.43.65.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G - Mieszadło magnetyczne z grzaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadło magnetyczne z grzaniem - 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Miejsce dostawy:
WINOM Zakład Elektrochemii Materiałów, ul. Bankowa 14, Katowice p. Dariusz Gierlotka,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9, 38.43.65.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część H - Piec wysokotemperaturowy z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piec wysokotemperaturowy z wyposażeniem - 1 szt./zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Miejsce dostawy:
WINOM Zakład Polimerów Technologii Materiałów, ul. Bankowa 14, Katowice p. Wojciech Kołodziej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9, 38.43.65.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.