Ogłoszenie nr 354809 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Katowice: Remont oświetlenia ewakuacyjnego w Domach Studenta nr 1, 2, 7 w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320021

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 322805

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 592 048, faks 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont oświetlenia ewakuacyjnego w Domach Studenta nr 1, 2, 7 w Katowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZP.381.21.2016.RB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oświetlenia ewakuacyjnego w Domach Studenta nr 1, 2, 7 w Katowicach. 2) Zakres prac obejmuje: a) demontaż uszkodzonych opraw oświetlenia ewakuacyjnego wskazanych przez zamawiającego, b) dostawa i montaż fabrycznie nowych opraw oświetlenia ewakuacyjnego: - oprawa do podświetlenia drogi ewakuacyjnej – oprawa oświetleniowa w technologii LED o sumarycznej mocy źródła światła min. 5W i czasie podtrzymania min. 2h, z Auto Testem oraz o strumieniu świetlnym min. 450lm, obudowa z tworzywa sztucznego o wymiarach minimum 160mm x 350mm, montaż oprawy nastropowy, - oprawa wyznaczająca kierunek ewakuacji oraz możliwością doświetlenia drogi ewakuacji – oprawa oświetleniowa w technologii LED o sumarycznej mocy źródła światła min. 5W i czasie podtrzymania min. 2h, z Auto Testem i kloszem z plexi wraz z piktogramem, montaż oprawy nastropowy, - oprawa typu przemysłowego o mocy min. 2x36W z modułem awaryjnym (dwufunkcyjna) o czasie podtrzymania min. 2h, źródło światła - świetlówka T8/840 o mocy min. 36W, c) montaż opraw, d) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia ewakuacyjnego, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, f) zmycie starej farby po zdemontowanych oprawach oświetleniowych, g) przygotowanie powierzchni pod malowanie, h) malowanie powierzchni pozostałej po starej oprawie oświetleniowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-D do SIWZ pn.: dokumentacja techniczna, które zawierają: 1) Przedmiary robót w zakresie instalacyjnym (elektrycznym) – załączniki nr 2A-2C, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 2D; 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 42 dni od daty przekazania terenu robót. Nie mniej jednak niż 28 dni. Przekazanie terenu robót nastąpi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 4. Termin gwarancji. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Na zastosowane materiały, urządzenia itp. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż gwarancja udzielona na roboty budowlane, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45316000-5, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT47291.20
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Friendly Net Waldemar Toborek,  ,  ul. Łączna 39/4,  41-303,  Dąbrowa Górnicza,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51074.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48198.28
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111941.94
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.