Katowice: Usługa asysty technicznej posiadanego przez zamawiającego serwera SUN SPARC ENTERPRISE M5000 na okres do 31.03.2014
Numer ogłoszenia: 352730 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339810 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa asysty technicznej posiadanego przez zamawiającego serwera SUN SPARC ENTERPRISE M5000 na okres do 31.03.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do zaproszenia. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia, 48160000-7 Pakiety oprogramowania bibliotecznego 3.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a) Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31.03.2014 od daty zawarcia umowy. b) Wymagany termin dostarczenia dokumentu potwierdzającego rejestrację asysty technicznej: do 30.08.2013r. c) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający rejestrację asysty technicznej do Działu Logistyki (40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 pok. 420) d) Wymagany minimalny okres gwarancji na nośniki (jeśli dotyczy): 3 miesiące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 48.16.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31138,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę