Katowice: DOSTAWA OSŁON PRZECIWSŁONECZNYCH, ROLET I ŻALUZJI
Numer ogłoszenia: 35004 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433846 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OSŁON PRZECIWSŁONECZNYCH, ROLET I ŻALUZJI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż osłon przeciwsłonecznych, rolet wewnętrznych i żaluzji, zwanych dalej artykułami, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ, zgodnie z projektem rozmieszczenia żaluzji (rysunki A/5/03.03/A, A/5/04.03/A, A/5/05.03/A), stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ.
Zamawiane ilości artykułów zawarte zostały w załączniku nr 1A (Formularz oferty) oraz załącznik nr 2A.
Adres dostawy i zamontowania osłon przeciwsłonecznych, rolet i żaluzji: budynek Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka, ul. Bankowa 11A, 40-007 Katowice.
Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
Zamawiający nie przewidywał udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.30-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ