Katowice: DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ
Numer ogłoszenia: 342206 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji - 2010), aparatury laboratoryjnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, rozładunek, montaż,
w zakresie cz. G również uruchomienie,
w zakresie cz. D również uruchomienie i szkolenie w zakresie obsługi aparatury.
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego,
w zakresie cz. G - miejscem dostawy będzie Instytut Fizyki Uniwersytetu Śląskiego 40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 4 pok.18,
w zakresie cz. D- miejscem dostawy będzie Wydział Biologii Katedra Geobotaniki i Ochrony Środowiska ul. Jagiellońska 28.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
Nr 1) część A - Cyfrowa wytrząsarka,
Nr 2) część B - Wytrząsarka laboratoryjna,
Nr 3) część C - Zestaw do elektoforezy,
Nr 4) część D- Mineralizator Kjejdahla + tabletki do katalizatora + aparat do destylacji,
Nr 5) część E - Biureta cyfrowa do miareczkowania,
Nr 6) część F - Pompa rotacyjna,
Nr 7) część G - Anaerobowa komora rękawicowa z wyposażeniem.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców w zakresie dostarczenia (transportu) aparatury. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.60.00-0, 42.12.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
w zakresie cz. A - 70,00 PLN
w zakresie cz. B - 280,00 PLN
w zakresie cz. C - 230,00 PLN
w zakresie cz. D - 670,00 PLN
w zakresie cz. E - 150,00 PLN
w zakresie cz. F - 240,00 PLN
w zakresie cz. G -3.900,00 PLN
- przelewem na rachunek Zamawiającego :
Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1A do SIWZ)
2. Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa bądź umowy o dofinansowanie zakresie mającym wpływ na realizacje umowy,
b) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zmianie.
c) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. tzw. siła wyższa.
Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/node/34621
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. ,pok. 69
40-007 KATOWICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 09:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. ,pok. 69
40-007 KATOWICE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu:
1. TEAM/2008-1/6 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka POIG, Priorytet 1. Badanie i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.2. Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki, Program Team
oraz
2. ze środków własnych Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - Cyfrowa wytrząsarka,.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - Wytrząsarka laboratoryjna.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - Zestaw do elektoforezy.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D- Mineralizator Kjejdahla + tabletki do katalizatora + aparat do destylacji.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E - Biureta cyfrowa do miareczkowania.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część F - Pompa rotacyjna.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część G - Anaerobowa komora rękawicowa z wyposażeniem.