Katowice: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego
Numer ogłoszenia: 337490 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284772 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego, wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, zwanych dalej urządzeniami. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (produkcja w latach 2014 i 2015), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP oraz spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a także zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego w okresie gwarancji.
3) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: zamówienie winno być zrealizowane w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
6) Adresy dostaw zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.13.10-5, 39.71.51.00-8, 39.71.11.10-3, 39.71.13.62-4, 42.71.61.20-5, 39.71.34.30-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48534,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ