Katowice: Usługa zaprojektowania i druku materiałów promocyjno- informacyjnych
Numer ogłoszenia: 33291 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14199 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zaprojektowania i druku materiałów promocyjno- informacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie oraz druk materiałów promocyjno-informacyjnych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmował zaprojektowanie, wydrukowanie materiałów oraz ich dostarczenie i wniesienie do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy, nie później niż do 25 lutego 2013 roku. 5.Miejsce dostarczenia materiałów: Uniwersytet Śląski Dział Informacji i Promocji, Katowice, ul. Bankowa 5. 6.Zamawiający przekaże Wykonawcy: 1)materiały cyfrowe (pliki .doc, .jpg i inne) do opracowania projektów graficznych, 2)logotyp projektu (plik .cdr wersja 12) do wykorzystania w projekcie graficznym. 7.Wykonawca przedstawi do akceptacji i wyboru Zamawiającego po 2 edytowalne propozycje projektów broszury i plakatu, na których Zamawiający będzie mógł nanosić ewentualne komentarze i oznaczenia. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od daty dostarczenia projektów wybierze jeden. Po przygotowaniu wersji do druku Wykonawca przedstawi go do ostatecznej akceptacji Zamawiającego, który w ciągu 2 dni roboczych naniesie ewentualne zmiany i poprawki. Zaakceptowany przez Zamawiającego projekt, stanowi podstawę do realizacji zamówienia. 8.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, wraz z gotowymi materiałami i protokołem odbioru, wszystkie projekty oraz zaakceptowane (ostateczne) projekty w wersji cyfrowej na nośniku-ach CD/DVD), na adres: Uniwersytet Śląski Dział Informacji i Promocji, Katowice, ul. Bankowa 5. 9.Wszystkie materiały muszą być nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 10.Wykonawca musi wykonać projekty i układy graficzne zgodne z Zestawem logotypów RPO, Województwa śląskiego, Unii Europejskiej dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.slaskie.pl/ oraz sugestiami i wskazówkami Zamawiającego. 11.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 12.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ) 13.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 14.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 15.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 16.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 17.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 19.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1045,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ