Katowice: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTROINSTALACYJNYCH, KLOSZY I OPRAW
Numer ogłoszenia: 317148 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTROINSTALACYJNYCH, KLOSZY I OPRAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, artykułów elektroinstalacyjnych, kloszy i opraw (zwanych dalej artykułami). Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia:
a) W zakresie części A, B i D postępowania:
Dział Logistyki
40-007 Katowice
ul. Bankowa 12
b) W zakresie części C postępowania:
Magazyn Artykułów Technicznych
ul. Bankowa 14
40-007 Katowice
Zamówienie obejmuje dostarczanie oraz rozładunek artykułów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od 2A do 2D do SIWZ. Wskazana w opisie przedmiotu zamówienia ilość artykułów jest wielkością maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wyczerpania całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamówienie będzie realizowane począwszy od dnia zawarcia niniejszej umowy do 31.12.2010 r., sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego i złożonych na podstawie zawartej umowy.
Realizacja każdego z zamówień złożonych przez Zamawiającego w formie faksu lub w formie elektronicznej nastąpi w terminie każdorazowo uzgodnionym przez strony, jednak nie dłuższym niż 5 dni od dnia otrzymania zamówienia.
4. Dostarczanie artykułów w ramach poszczególnych zamówień będzie odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1300. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych artykułów.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia po cenach zaoferowanych w formularzach cenowych, stanowiących integralną część opisu przedmiotu zamówienia - załączników od nr 2A do 2D do SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
Nr 1) część A - Artykuły elektroinstalacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ,
Nr 2) część B - Zapłonniki specjalistyczne zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ,
Nr 3) część C - Artykuły elektroinstalacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ,
Nr 4) część D - Klosze i oprawy zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2, 31.73.10.00-9, 31.21.41.30-9, 31.21.13.00-1, 31.53.25.00-9, 31.21.13.10-4, 31.15.00.00-2, 31.22.48.10-3, 31.17.00.00-8, 31.22.10.00-1, 44.32.21.00-4, 31.22.30.00-5, 31.52.00.00-7, 31.52.40.00-5, 31.53.20.00-4, 31.51.82.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt. 1.1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt. 1.1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt. 1.1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt. 1.1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt. 1.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego
po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcyw sytuacji:
a) zaprzestania produkcji oferowanego produktu na produkt o równych lub lepszych parametrach,
b) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. siła wyższa. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty.
c) zmiany cen, w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron umowy,
d) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy, polegającej na zmianie stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
40-007 Katowice
ul. Bankowa 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 11:30, miejsce:
Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
40-007 Katowice
ul. Bankowa 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Artykuły elektroinstalacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - Artykuły elektroinstalacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2, 31.73.10.00-9, 31.21.41.30-9, 31.21.13.00-1, 31.53.25.00-9, 31.21.13.10-4, 31.15.00.00-2, 31.22.48.10-3, 31.17.00.00-8, 31.22.10.00-1, 44.32.21.00-4, 31.22.30.00-5, 31.52.00.00-7, 31.52.40.00-5, 31.53.20.00-4, 31.51.82.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Zapłonniki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - Zapłonniki specjalistyczne zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2, 31.73.10.00-9, 31.21.41.30-9, 31.21.13.00-1, 31.53.25.00-9, 31.21.13.10-4, 31.15.00.00-2, 31.22.48.10-3, 31.17.00.00-8, 31.22.10.00-1, 44.32.21.00-4, 31.22.30.00-5, 31.52.00.00-7, 31.52.40.00-5, 31.53.20.00-4, 31.51.82.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Artykuły elektroinstalacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C - Artykuły elektroinstalacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2, 31.73.10.00-9, 31.21.41.30-9, 31.21.13.00-1, 31.53.25.00-9, 31.21.13.10-4, 31.15.00.00-2, 31.22.48.10-3, 31.17.00.00-8, 31.22.10.00-1, 44.32.21.00-4, 31.22.30.00-5, 31.52.00.00-7, 31.52.40.00-5, 31.53.20.00-4, 31.51.82.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Klosze i oprawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D - Klosze i oprawy zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2, 31.73.10.00-9, 31.21.41.30-9, 31.21.13.00-1, 31.53.25.00-9, 31.21.13.10-4, 31.15.00.00-2, 31.22.48.10-3, 31.17.00.00-8, 31.22.10.00-1, 44.32.21.00-4, 31.22.30.00-5, 31.52.00.00-7, 31.52.40.00-5, 31.53.20.00-4, 31.51.82.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.