Katowice: REMONT MURU GRANICZNEGO WYDZIAŁU BIOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 26/28
Numer ogłoszenia: 309890 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122213 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT MURU GRANICZNEGO WYDZIAŁU BIOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 26/28.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie ogrodzenia zachodniej granicy działki Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26/28. Ogrodzenie wykonano w formie muru z cegły ceramicznej klinkierowej na żelbetowym murze oporowym. Wjazd na plac budowy jest możliwy jedynie przez bramę wjazdową , której wysokość całkowita wynosi 3 m. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty: 1)Projekt budowlany odtworzenia ogrodzenia zachodniej granicy działki Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska w Katowicach, przy ul. Jagiellońskiej 26/28, stanowiący załącznik nr 2A do siwz; 2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiąca załącznik nr 2B do siwz, 3)Przedmiar robót- stanowiący załącznik nr 2C do siwz. 4.Wymagania w zakresie gwarancji: - minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały, urządzenia itp. : 60 miesięcy Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 5.Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty. 6.Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia: 9 tygodni od przekazania placu budowy. Zamawiający przekaże plac budowy po zawarciu umowy, w terminie do 5 dni od uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na wycinkę drzewa, z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIII ust. 2 pkt 8) SIWZ. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w projekcie, przedmiarach, STWiOR lub innych elementach SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach i SIWZ. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. 8.Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z warunkami dojazdu i składowania materiałów na terenie posesji. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 11.Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. 12.Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 13.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.26.20.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207004,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ