Katowice: ZAKUP DANYCH STATYSTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 308688 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP DANYCH STATYSTYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup danych statystycznych, zwanych dalej danymi, w tym ich przygotowanie w oparciu o dane Głównego Urzędu Statystycznego, sporządzenie w formacie excel.xls na płycie CD/DVD oraz dostarczenie do Zamawiającego na adres wskazany w pkt 4. 2. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie w oparciu o dane Głównego Urzędu Statycznego, następujących informacji dotyczących województwa śląskiego: a) Zestawienia tabelaryczne: - pracujący w podmiotach gospodarki narodowej w rejestrze REGON w latach 2000-2009, - podmioty gospodarki narodowej w rejestrze REGON w latach 2000 - 2009, -pracujący w podmiotach gospodarki narodowej w rejestrze REGON w roku 2010, - podmioty gospodarki narodowej w rejestrze REGON w roku 2010; b) Wykaz 1000 podmiotów gospodarki narodowej z rejestru REGON losowo wybranych z bazy województwa śląskiego, reprezentatywnych dla poszczególnych sekcji PKD, przedziałów liczby pracujących oraz lokalizacji według podregionów; c) Zestawienie liczby podmiotów gospodarczych w gminach miejskich i miejsko-wiejskich w woj. śląskim w latach 2000, 2005, 2010 (według tabeli - załącznik nr 2B do SIWZ); d) Baza danych podmiotów gospodarczych aktywnych w gminach miejskich i miejsko-wiejskich woj. śląskiego w 2010 r. (według tabeli - załącznik nr 2B do SIWZ); e) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą wpisane do rejestru REGON w podziale na podregiony, powiaty i gminy według sekcji: PKD 1997/2004 za lata 2000-2009, PKD 2007 za lata 2010 - 2011; f) Nakłady inwestycyjne w przedsiębiorstwach według klas wielkości (10-49 pracujących; 50-249, 250 i więcej pracujących) według sekcji PKD 2004 za lata 2000-2007, według sekcji PKD 2007 za lata 2008-2010; g) Liczba sklepów według gmin i wybranych form organizacyjnych (domy towarowe, domy handlowe, supermarkety, hipermarkety) w latach 2005, 2010; h) Liczba pracujących w ww. sklepach wielkopowierzchniowych ogółem (bez podziału na formy organizacyjne) w latach 2005, 2010 według gmin; i) Produkcja sprzedana przemysłu według liczby zatrudnionych (10-49 zatrudnionych; 50-249, 250-499, 500-999, 1000 i więcej zatrudnionych) w podmiotach gospodarczych przemysłu zgodnie z PKD 2007 według 8 podregionów w latach 2005-2010; j) Produkcja sprzedana przemysłu ogółem i na 1 mieszkańca (dane dotyczą podmiotów o liczbie pracujący powyżej 9 osób) w latach 2005-2010 według podregionów i powiatów; k) Dane statystyczne dotyczące wielkości i kierunków migracji stałych i czasowych, z podziałem na płeć, wewnętrznych i zewnętrznych (spoza województwa) dla każdej gminy miejskiej, miejsko-wiejskiej (z rozbiciem na miasto i wieś) i wiejskiej woj. śląskiego w latach od 1999r-2011r. (zgodnie z załącznikiem nr 2C); l) Dane o wykształceniu osób migrujących w okresie od 2005 r. do 2011r. (zgodnie z załącznikiem nr 2C). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: Część A - Dane statystyczne: a) Zestawienia tabelaryczne: - pracujący w podmiotach gospodarki narodowej w rejestrze REGON w latach 2000-2009, - podmioty gospodarki narodowej w rejestrze REGON w latach 2000 - 2009, -pracujący w podmiotach gospodarki narodowej w rejestrze REGON w roku 2010, - podmioty gospodarki narodowej w rejestrze REGON w roku 2010; b) Wykaz 1000 podmiotów gospodarki narodowej z rejestru REGON losowo wybranych z bazy województwa śląskiego, reprezentatywnych dla poszczególnych sekcji PKD, przedziałów liczby pracujących oraz lokalizacji według podregionów; c) Zestawienie liczby podmiotów gospodarczych w gminach miejskich i miejsko-wiejskich w woj. śląskim w latach 2000, 2005, 2010 (według tabeli - załącznik nr 2B do SIWZ); d) Baza danych podmiotów gospodarczych aktywnych w gminach miejskich i miejsko-wiejskich woj. śląskiego w 2010 r. (według tabeli - załącznik nr 2B do SIWZ); e) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą wpisane do rejestru REGON w podziale na podregiony, powiaty i gminy według sekcji: - PKD 1997/2004 za lata 2000-2009, - PKD 2007 za lata 2010 - 2011; f) Nakłady inwestycyjne w przedsiębiorstwach według klas wielkości (10-49 pracujących; 50-249, 250 i więcej pracujących) według sekcji PKD 2004 za lata 2000-2007, według sekcji PKD 2007 za lata 2008-2010; g) Liczba sklepów według gmin i wybranych form organizacyjnych (domy towarowe, domy handlowe, supermarkety, hipermarkety) w latach 2005, 2010; h) Liczba pracujących w ww. sklepach wielkopowierzchniowych ogółem (bez podziału na formy organizacyjne) w latach 2005, 2010 według gmin; i) Produkcja sprzedana przemysłu według liczby zatrudnionych (10-49 zatrudnionych; 50-249, 250-499, 500-999, 1000 i więcej zatrudnionych) w podmiotach gospodarczych przemysłu zgodnie z PKD 2007 według 8 podregionów w latach 2005-2010; j) Produkcja sprzedana przemysłu ogółem i na 1 mieszkańca (dane dotyczą podmiotów o liczbie pracujący powyżej 9 osób) w latach 2005-2010 według podregionów i powiatów. Część B Dane statystyczne: a) Dane statystyczne dotyczące wielkości i kierunków migracji stałych i czasowych, z podziałem na płeć, wewnętrznych i zewnętrznych (spoza województwa) dla każdej gminy miejskiej, miejsko-wiejskiej (z rozbiciem na miasto i wieś) i wiejskiej woj. śląskiego w latach od 1999r-2011r.; b)Dane o wykształceniu osób migrujących w okresie od 2005 r. do 2011r. 4. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk o Ziemi, Zakład Geografii Społecznej, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) w zakresie części A - załączniki nr 2A i 2B do SIWZ, b) w zakresie części B - załącznik nr 2C do SIWZ, które stanowią integralną część SIWZ. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ) 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: - w zakresie części A: 240,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści złotych, 00/100 ) - w zakresie części B: 360,00 PLN (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych, 00/100) 2. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub 3) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b. oferta zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 SIWZ. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI pkt 3 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: Gwarant/poręczyciel nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane dla ułatwienia identyfikacji Wykonawcy) - forma dokumentu: Wydruk ze strony internetowej CEIDG; 2) Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym, a także w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z rozdz. II pkt 5 SIWZ). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Forma dokumentu: Oryginał lub czytelna wyraźna kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) konieczność zmiany miejsca dostawy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; 4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, 5) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. nr 69 (III p.)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. nr 69 (III p.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie jest współfinansowane z Projektu Społeczno-gospodarcze i przestrzenne kierunku zmian regionalnego oraz lokalnych rynków pracy województwa śląskiego - SGP WSL w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; umowa o dofinansowanie projektu w ramach POKL z dnia 20.01.2012r. nr UDA-POKL.08.0102-24-054/11-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Dane statystyczne - zgodnie z załącznikami nr 2A i 2B do siwz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest zakup danych statystycznych, zwanych dalej danymi, w tym ich przygotowanie w oparciu o dane Głównego Urzędu Statystycznego, sporządzenie w formacie excel.xls na płycie CD/DVD oraz dostarczenie do Zamawiającego na adres wskazany w pkt 4. 2. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie w oparciu o dane Głównego Urzędu Statycznego, następujących informacji dotyczących województwa śląskiego: a) Zestawienia tabelaryczne: - pracujący w podmiotach gospodarki narodowej w rejestrze REGON w latach 2000-2009, - podmioty gospodarki narodowej w rejestrze REGON w latach 2000 - 2009, -pracujący w podmiotach gospodarki narodowej w rejestrze REGON w roku 2010, - podmioty gospodarki narodowej w rejestrze REGON w roku 2010; b) Wykaz 1000 podmiotów gospodarki narodowej z rejestru REGON losowo wybranych z bazy województwa śląskiego, reprezentatywnych dla poszczególnych sekcji PKD, przedziałów liczby pracujących oraz lokalizacji według podregionów; c) Zestawienie liczby podmiotów gospodarczych w gminach miejskich i miejsko-wiejskich w woj. śląskim w latach 2000, 2005, 2010 (według tabeli - załącznik nr 2B do SIWZ); d) Baza danych podmiotów gospodarczych aktywnych w gminach miejskich i miejsko-wiejskich woj. śląskiego w 2010 r. (według tabeli - załącznik nr 2B do SIWZ); e) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą wpisane do rejestru REGON w podziale na podregiony, powiaty i gminy według sekcji: - PKD 1997/2004 za lata 2000-2009, - PKD 2007 za lata 2010 - 2011; f) Nakłady inwestycyjne w przedsiębiorstwach według klas wielkości (10-49 pracujących; 50-249, 250 i więcej pracujących) według sekcji PKD 2004 za lata 2000-2007, według sekcji PKD 2007 za lata 2008-2010; g) Liczba sklepów według gmin i wybranych form organizacyjnych (domy towarowe, domy handlowe, supermarkety, hipermarkety) w latach 2005, 2010; h) Liczba pracujących w ww. sklepach wielkopowierzchniowych ogółem (bez podziału na formy organizacyjne) w latach 2005, 2010 według gmin; i) Produkcja sprzedana przemysłu według liczby zatrudnionych (10-49 zatrudnionych; 50-249, 250-499, 500-999, 1000 i więcej zatrudnionych) w podmiotach gospodarczych przemysłu zgodnie z PKD 2007 według 8 podregionów w latach 2005-2010; j) Produkcja sprzedana przemysłu ogółem i na 1 mieszkańca (dane dotyczą podmiotów o liczbie pracujący powyżej 9 osób) w latach 2005-2010 według podregionów i powiatów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części A zawierają załaczniki nr 2A i 2B do siwz. 4. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk o Ziemi, Zakład Geografii Społecznej, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec. 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Dane statystyczne - zgodnie z załącznikiem nr 2C do siwz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest zakup danych statystycznych, zwanych dalej danymi, w tym ich przygotowanie w oparciu o dane Głównego Urzędu Statystycznego, sporządzenie w formacie excel.xls na płycie CD/DVD oraz dostarczenie do Zamawiającego na adres wskazany w pkt 4. 2. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie w oparciu o dane Głównego Urzędu Statycznego, następujących informacji dotyczących województwa śląskiego: a) Dane statystyczne dotyczące wielkości i kierunków migracji stałych i czasowych, z podziałem na płeć, wewnętrznych i zewnętrznych (spoza województwa) dla każdej gminy miejskiej, miejsko-wiejskiej (z rozbiciem na miasto i wieś) i wiejskiej woj. śląskiego w latach od 1999r-2011r.; b) Dane o wykształceniu osób migrujących w okresie od 2005 r. do 2011r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do siwz. 4. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk o Ziemi, Zakład Geografii Społecznej, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec. 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.