Katowice: Remont części instalacji elektrycznej w budynku stołówki studenckiej w Cieszynie ul. Bielska 66.
Numer ogłoszenia: 303834 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113453 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części instalacji elektrycznej w budynku stołówki studenckiej w Cieszynie ul. Bielska 66..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części instalacji elektrycznej w budynku stołówki studenckiej w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe: - demontaż sufitu podwieszonego drewnianego, - demontaż boazerii z płyt pilśniowych fornirowanych z pow. ścian i filarów, - demontaż listew drewnianych montażowych osadzonych w ścianach, - uzupełnienie tynku po demontażu listew, - przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, - wykonanie gładzi gipsowych, - wykonanie sufitów podwieszonych z rastrami o wym.600*600 mm, - dwukrotne malowanie pow. ścian farbą akrylową w kolorze, - wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z remontu, Roboty instalacji elektrycznych - demontaż osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych i tablic rozdzielczych, - demontaż przewodów wlz i przewodów obwodowych, - montaż instalacji elektr. p/t oraz w korytach instalacyjnych n/t, - montaż tablicy rozdzielczej TR w piwnicy budynku Uśka,.wyl gl. WG 100 [A], z sygnalizacją i zabezpieczeniami nadprądowymi B16 A szt. 10, i B25 A szt.4, zabezp. topikowymi 3 x 35 [A] szt.3, układami pomiarowymi kontrolnymi stołówki i Antidotum, oraz wyłącznikami różnicowoprądowymi szt.6 , - instalacja oświetlenia ogólnego w Sali konsumpcyjnej i małej salce, Eśr = 100 [lx] oprawy świetlówkowe 2 x 36 [W]. rastrowe z odbłyśnikiem parabolicznym PAR , statecznik elektroniczny EVG, świetlówki 3-pasmowe, barwa światła 830, - instalacja oświetlenia awaryjnego oprawy 2x36 [W] Esr = 1 [lx] , rastrowe, z odbłyśnikiem parabolicznym, statecznik elektroniczny EVG, moduł awaryjny 3-godzinny, świetlówki 3-pasmowe barwa światła 830, - instalacja oświetlenia kierunkowego 1 x 9 [W] z piktogramem kierunku dróg ewakuacji zgodny z planem ewakuacji Administratora obiektu, (szt. 3), - instalacja gniazd wtyczkowych 230 [V] p/t, IP 43, 16 [A], - wlz-ty YDY 5 x 6 mm2 ( zasilanie instal . oświetl. Antidotum) oraz GLZ-ty YKY 5 x 35 mm2 zasilanie tablicy TR (piwnica) z tablicy głównej TG - parter, - instalacja wlz siły YKY 5 x 16 mm2 Antidotum - piwnica, - instalacja wlz siły YKY 5 x 15 mm2 stołówka parter, - kable napięcie znamionowe izolacji przewodów nie mniejsze niż .0,66 / 1,0 kV, - przewody napięcie znamionowe izolacji 500/750 [V], układane w bruzdach p/t + korytka n/t, - aparatura modułowa w tablicach rozdzielczych - wytrzymałość zwarciowa co najmniej 10 [kA], - tablice TR piwnica z ochroną przeciwprzepięciową kl. C (II - stopień), - rezystancja uziemienia roboczego i funkcjonalnego zmierzona kalibrowanym i atestowanym mostkiem udarowym nie może być większa jak 2 [om], Dokumentacja powykonawcza oczekiwana zgodnie z Prawem Budowlanym w 2 egz. Odbiór robót na bazie obowiązujących PN i przepisów szczegółowych oraz dokumentację pomiarową Wykonawcy tj. 1. Pomiar ciągłości i stanu izolacji kabli i przewodów 2. Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej 3. Pomiary natężenia oświetlenia 4. Szkice i schematy powykonawcze instalacji elektrycznej 5. Atesty i certyfikaty zastosowanych materiałów 4. Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2A do SIWZ 2) Przedmiary robót: część budowalna - załącznik nr 2B do SIWZ, część elektryczna - załącznik nr 2C do SIWZ, 3) Dokumentacja zdjęciowa - załącznik nr 2D do SIWZ 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych) podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych i należy odczytywać je ze wskazaniem lub równoważne. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 8. Termin realizacji: 60 dni od dnia 02.09.2013. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji: -na wykonane roboty - 36 miesięcy; -na zastosowane materiały, zamontowane urządzenia - 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa , zgodnie z gwarancją producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 1C do SIWZ) 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.90-5, 45.41.00.00-1, 45.44.21.80-2, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ