Katowice: Remont Domu Studenta UŚKA w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 303780 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94509 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Studenta UŚKA w Cieszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie parteru: czterech segmentów studenckich, korytarza, holu przy wejściu głównym, portierni, biura, zsypu, sali TV, pokoi 441 i 341 oraz klatki schodowej A w Domu Studenta UŚKA w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane: demontaż: - kratek wentylacyjnych, obudowy pionów instalacyjnych, płytek ściennych, podłogowych, posadzek i stopni lastrykowych, wykładzin PCW, parapetów, karniszy, obojnic, półek, poszerzenie otworów drzwiowych do kabin prysznicowych roboty budowlane: - naprawa podłoży, wykonanie warstw wyrównujących , - gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi , - wykonanie gładzi gipsowych - malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach farbą emulsyjną akrylową, - obudowa pionów instalacyjnych ścianką z płyty gipsowo-kartonowej wodoodpornej - wykonanie izolacji ścian i posadzek w części socjalnej - licowanie ścian płytkami ceramicznymi na klej gat.I wraz z przygotowaniem podłoża - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych gat.I minimum IV kl. ścieralności wraz z cokolikiem z płytek zakończonych listwą PCV - wykonanie warstwy wyrównawczej polimerowo-cementowej gr.10-15mm pod wykładziny podłogowe, - wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, antypoślizgowe, antystatyczne grub. min 2,0mm odporne na wgniecenia - wykonanie lamperii z tynku mozaikowego - wymiana stolarki drzwiowej - montaż karniszy parapetów PCV w kol. białym, - montaż obojnic , szafek i szaf w kolorze calwados - montaż stopni schodowych z granitu Roboty instalacji sanitarnych: - demontaż i ponowny montaż grzejników centralnego ogrzewania w celu wykonania robót budowlanych (okładziny ścian) za grzejnikami, - montaż zaworów termostatycznych i odcinających przy grzejnikach, - demontaż osprzętu sanitarnego (baterii, umywalek, misek ustępowych, brodzików, drzwi do kabin natryskowych - demontaż istniejących podejść dopływowych i odpływowych do urządzeń sanitarnych, - montaż nowych podejść dopływowych z rur pp łączonych przez zgrzewanie i odpływowych z rur PCV, - montaż zaworów odcinających na podejściach do urządzeń sanitarnych, - montaż umywalek 55 cm na szafkach w kolorze białym z bateriami stojącymi jednouchwytowymi w segmentach studenckich, na szafce w portierni, wpuszczana w blat w pomieszczeniu biurowym, - montaż baterii umywalkowych i natryskowych, - montaż misek ustępowych typu kompakt z deską sedesową twardą z mechanizmem wolnego opadania, - montaż brodzików natryskowych z syfonem czyszczonym od góry, - montaż drzwi do kabin natryskowych wnękowych - szerokość otworu 81 cm - wymiana kratek wentylacyjnych w remontowanych pomieszczeniach, Roboty instalacji elektrycznych - demontaż osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych i tablic rozdzielczych, - demontaż przewodów wlz i przewodów obwodowych, - montaż instalacji elektr. p/t oraz w korytach instalacyjnych n/t, - montaż tablic rozdzielczych mieszkaniowych 3 x 16 modułów, z sygnalizacją i zabezpieczeniami nadprądowymi B16 A szt. 6 i B10 A szt.2 oraz wyłącznikami różnicowoprądowymi szt.4 ( 4 x kpl. ) - instalacja oświetlenia ogólnego i nocnego Esr = 100 [lx] oprawy świetlówkowe 2 x 36 [W]. rastrowe z odbłyśnikiem parabolicznym PAR , statecznik elektroniczny EVG, świetlówki 3-pasmowe barwa światła 830, - instalacja oświetlenia awaryjnego oprawy 2x36 [W] Esr = 1 [lx] , rastrowe, z odbłyśnikiem parabolicznym, statecznik elektroniczny EVG, moduł awaryjny 3-godzinny, świetlówki 3-pasmowe barwa światła 830, - instalacja oświetlenia kierunkowego 1 x 9 [W] z piktogramem kierunku dróg ewakuacji zgodny z planem ewakuacji Administratora obiektu, - instalacja gniazd wtyczkowych 230 [V] p/t, IP 43, 16 [A], - oświetlenie ogólne mieszkań studenckich - oprawy sufitowe energooszczędne okrągłe fi 360 mm- 360 klosz mleczny z tworzywa sztucznego, źródła światła 2 x 18 [W], gwint E-27 /230 V, wlz-ty YDY 5 x 4 mm2 (zasilanie mieszkań) oraz GLZ-ty YKY 5 x 35 mm2 zasilanie tablic piętrowych na korytarzu I.p. - kable napięcie znamionowe izolacji przewodów nie mniejsze niż 0,66 / 1,0 kV, - przewody napięcie znamionowe izolacji 500/750 [V], układane w bruzdach p/t + korytka n/t - aparatura modułowa w tablicach rozdzielczych - wytrzymałość zwarciowa co najmniej 10 [kA], - tablice rozdz. piętrowe na korytarzu ilość - (kpl. 7 ) z ochroną przeciwprzepięciową kl. C (II - stopień), - rezystancja uziemienia roboczego i funkcjonalnego zmierzona kalibrowanym i atestowanym mostkiem udarowym nie może być większa jak 2 [om], Dokumentacja powykonawcza oczekiwana zgodnie z Prawem Budowlanym w 2 egz. Odbiór robót na bazie obowiązujących PN i przepisów szczegółowych oraz dokumentację pomiarową Wykonawcy tj. 1. Pomiar ciągłości i stanu izolacji 2. Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej 3. Pomiary natężenia oświetlenia 4. Szkice i schematy powykonawcze instalacji elektrycznej 5. Atesty i certyfikaty zastosowanych materiałów 4. Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2A do SIWZ 2) Przedmiary robót: część budowalna- załączniki nr 2B-F do SIWZ, część wod-kan załącznik nr 2G do SIWZ, część elektryczna - załącznik nr 2H do SIWZ, 3) Schemat zabudowy szaf i obudowy RTV załączniki nr 2I-J do SIWZ 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych) podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych i należy odczytywać je ze wskazaniem lub równoważne. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 8. Termin realizacji: 70 dni od daty przekazania terenu robót. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji: - na wykonane roboty- 36 miesięcy; - na zastosowane materiały, zamontowane urządzenia - 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa , zgodnie z gwarancją producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 1C do SIWZ) 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.90-5, 45.41.00.00-1, 45.44.21.80-2, 45.43.12.00-9, 45.43.21.11-5, 45.42.11.34-2, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 583185,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ