Katowice: DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH AKTYWNYCH
Numer ogłoszenia: 298632 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH AKTYWNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń sieciowych aktywnych, które mają współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A - urządzenia sieciowe,
Nr 2) część B - urządzenia sieciowe,
Nr 3) część C - zasilacze awaryjne - UPS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A, 2B oraz 2C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce dostawy - Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki - pok.420,
ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.
od 08:00 do 15:00.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Urządzenia sieciowe oraz zasilacze sieciowe muszą funkcjonować w już istniejącym szkielecie sieci teleinformatycznej Uniwersytetu Śląskiego. W celu uniknięcia tzw. konfliktów sprzętowych Zamawiający posłużył się nazwami producentów urządzeń, które będą kompatybilne a tym samym ich komunikacja z innymi urządzeniami będzie bezawaryjna.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest m.in. na stronie internetowej Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.41.00.00-3, 32.41.00.00-7, 32.41.31.00-2, 31.44.00.00-2, 31.70.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
- w zakresie części A - 9.200,00 PLN- dziewięć tysięcy dwieście zł 00/100 PLN,
- w zakresie części B - 620,00 PLN- sześćset dwadzieścia zł 00/100 PLN,
- w zakresie części C - 400, 00 PLN - czterysta zł 00/100 PLN.
Wadium może być wniesione:
- w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego :
ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
- w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. III pkt 2.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. III pkt 2.1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. III pkt 2.1. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. III pkt 2.1. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty składane na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (składane jako załączniki do formularza oferty):
- Wykaz oferowanych urządzeń sieciowych spełniających parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego a określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji:
- zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia pod warunkiem kompatybilności
z urządzeniem Zamawiającego,
- zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron,
- zmiany obowiązujących stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/node/34621
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 KATOWICE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 KATOWICE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - urządzenia sieciowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia sieciowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.41.00.00-3, 32.41.00.00-7, 32.41.31.00-2, 31.44.00.00-2, 31.70.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - urządzenia sieciowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia sieciowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.41.00.00-3, 32.41.00.00-7, 32.41.31.00-2, 31.44.00.00-2, 31.70.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - zasilacze awaryjne - UPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zasilacze awaryjne - UPS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.41.00.00-3, 32.41.00.00-7, 32.41.31.00-2, 31.44.00.00-2, 31.70.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.