Katowice: DOSTAWA ARMATURY ŁAZIENKOWEJ, CERAMIKI ŁAZIENKOWEJ ORAZ ELEMENTÓW HYDRAULICZNYCH
Numer ogłoszenia: 298398 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARMATURY ŁAZIENKOWEJ, CERAMIKI ŁAZIENKOWEJ ORAZ ELEMENTÓW HYDRAULICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowej, pochodzącej z bieżącej produkcji, w najlepszym gatunku jakości armatury łazienkowej, ceramiki łazienkowej oraz elementów hydraulicznych.
Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie Magazyn Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 12. Zamówienie obejmuje dostarczanie oraz rozładunek artykułów do pomieszczeń ww. magazynu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Wskazana w opisie przedmiotu zamówienia ilość artykułów jest wielkością maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wyczerpania całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamówienie będzie realizowane przez okres 2 miesięcy, sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego złożonych na podstawie zawartej umowy.
Realizacja każdego z zamówień złożonych przez Zamawiającego w formie faksu, telefonicznie lub w formie elektronicznej nastąpi w terminie każdorazowo uzgodnionym przez strony, jednak nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Dostarczanie artykułów w ramach poszczególnych zamówień będzie odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 12:00.
W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych artykułów.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest m.in. na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4, 39.23.60.00-5, 42.13.00.00-9, 42.13.14.00-0, 42.13.20.00-3, 42.13.23.00-6, 44.16.30.00-0, 44.16.31.10-4, 44.16.32.00-2, 44.41.17.00-1, 44.41.17.10-4, 44.41.17.40-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji:
a) zaprzestania produkcji oferowanego produktu oraz rozpoczęcia produkcji nowego artykułu o równych lub lepszych parametrach,
b) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. siła wyższa. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
c) zmiany cen, w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron umowy,
d) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy, polegającej na zmianie stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/node/34621
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. pok.69
40-007 KATOWICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 11:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. pok.69
40-007 KATOWICE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie