Katowice: Modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Chorzowie - etap II
Numer ogłoszenia: 297666 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237344 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Chorzowie - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Chorzowskiego przy ul. 75 Pułku Piechoty 1 w Chorzowie w ramach etapu II. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i będzie przestrzegał jego zasad. 3. W zakres robót wchodzą: 1) Parking przy Szkole Zarządzania - Wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej wraz z krawężnikami; 2) Drogi wewnętrzne - Naprawa asfaltu w drodze; 3) Droga wjazdowa - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej wraz z krawężnikami; 4) Chodniki - Wykonanie nowych chodników z kostki betonowej. 4. Zamawiający informuje, iż umożliwi, na wniosek Wykonawcy, wizję lokalną po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z p. Łukaszem Pacholikiem (nr tel. 0-32 359 20 97). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 2) Rysunek - lokalizacja poszczególnych zakresów robót - załącznik nr 2A; 3) Przedmiar robót - parking przy Szkole Zarządzania - załącznik nr 2B; 4) Przedmiar robót - drogi wewnętrzne - załącznik nr 2C; 5) Przedmiar robót - droga wjazdowa - załącznik nr 2D; 6) Przedmiar robót - chodniki - załącznik nr 2E. 7) Wzór umowy - załącznik nr 3, które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji: - na wykonane roboty - nie krótszy niż 36 miesięcy, - na zamontowane materiały, urządzenia, itp. - nie krótszy niż 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta. Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty. 9. Wymagany termin realizacji zamówienia: do trzech miesięcy od daty przekazania terenu robót przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania terenu robót w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIII ust. 2 pkt 7) niniejszej SIWZ. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w dokumentacji przygotowanej dla przeprowadzenia niniejszego postępowania zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa w ust. 6 powyżej i niniejszej SIWZ. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 19. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240043,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ