Katowice: Dostawa pamięci RAM oraz dysków twardych (DZP.381.137.2015.DW)
Numer ogłoszenia: 294288 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262044 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pamięci RAM oraz dysków twardych (DZP.381.137.2015.DW).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa pamięci RAM oraz dysków twardych, zwanych dalej sprzętem. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji i autoryzowanego kanału dystrybucji, posiadać stosowne certyfikaty. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu. Serwis zamontowanych pamięci i dysków w serwerach musi być obsługiwany na warunkach zgodnych z warunkami gwarancyjnymi serwerów posiadanych przez Zamawiającego (Dell PowerEdge R430) .
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu, instalację i sprawdzenie poprawności działania (kompatybilności z posiadanymi przez Zamawiającego serwerami Dell PowerEdge R430).
3) Termin gwarancji. Wymagany minimalny termin gwarancji na sprzęt: 48 miesięcy.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163188,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ