Katowice: OZNAKOWANIE POMIESZCZEŃ I TERENU WOKÓŁ BUDYNKU ŚLĄSKIEGO MIĘDZYUCZELNIANEGO CENTRUM EDUKACJI I BADAŃ INTERDYSCYPLINARNYCH W CHORZOWIE
Numer ogłoszenia: 294130 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224298 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OZNAKOWANIE POMIESZCZEŃ I TERENU WOKÓŁ BUDYNKU ŚLĄSKIEGO MIĘDZYUCZELNIANEGO CENTRUM EDUKACJI I BADAŃ INTERDYSCYPLINARNYCH W CHORZOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu informacji wizualnej w postaci oznakowania pomieszczeń i terenu wokół budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych (ŚMCEiBI) w Chorzowie, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załącznikach nr 2A - 2C do SIWZ. Zakres dostawy obejmuje wykonanie ww. elementów oznakowania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentacji niniejszego postępowania, ich dostarczenie i montaż u Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania, tzn.: a) zadanie A obejmujące następujące elementy oznakowania: A.1 Tabliczki przydrzwiowe - 327 szt. A.2 Tablica informacyjna - zbiorcza - 2 szt. A.3 Tablica informacyjna zewnętrzna o wymiarach 970 x 2400 mm - 1 szt. b) Zadanie B obejmujące następujące elementy oznakowania: B.1 Piktogramy - 39 szt., B.2 Numeracja drzwi - 187 szt. B.3 Tablice RECEPCJA - 1 szt. B.4 Tablice kierunkowe o wymiarach 550 x 2400 mm - 4 szt. B.5 Tablice z oznaczeniem pięter wiszące - 6 szt. B.6 Tablice z oznaczeniem pięter przy windach - 12 szt. B.7 Tablica zewnętrzna kierunkowa o wymiarach 260 x 1050 mm - 1 szt. 3.Szczegółowy opis techniczny zamówienia zawierają następujące załączniki do siwz: załącznik 2A do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załącznik nr 2B do SIWZ (Wykaz elementów oznakowania/ Formularz cenowy), załącznik nr 2C do SIWZ (Projekt Wzorniczy Elementów Oznakowania wraz z Zestawieniem Numeracji Drzwi i Tabliczek Przydrzwiowych). 4. Miejsce dostawy i montażu: Śląskie Międzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów, zwane dalej: ŚMCEiBI. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych artykułów oraz realizacji zamówienia: - oferowane artykuły winny być fabrycznie nowe oraz w najlepszym gatunku jakości, - wszystkie części grafiki elementów oznakowania zawierające informację beneficjenta o realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską muszą być zgodne z dokumentem: ZASADY STOSOWANIA ZNAKU, BUDOWANIA CIĄGU ZNAKÓW ORAZ PROJEKTOWANIA TABLIC I NAKLEJEK W PROMOCJI PROJEKTÓW PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO, w załączniku nr 6 do siwz, - Zamawiający dopuszcza realizację dostaw częściowych obejmujących każdorazowo całkowitą ilość elementów oznakowania danego rodzaju objętego umową, - w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do wykonania elementów oznakowania (o których mowa w pkt 6b i 6c poniżej), takie jak zestawienia jednostek (zakładów naukowych i innych) wraz z numeracją pokoi, - Wykonawca w terminie 7 dni od przekazania przez Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej, wykonana i przekaże do zaakceptowania projekt wykonawczy elementów oznakowania, zgodnie z pkt. 6b; - pisemna akceptacja projektu wykonawczego elementów oznakowania jest warunkiem rozpoczęcia realizacji dostawy w zakresie elementów takich jak: A.2 tablica informacyjna zbiorcza i B.4 tablice kierunkowe - Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć oraz dokonać montażu elementów oznakowania pomieszczeń i terenu wokół budynku ŚMCEiBI znajdującego się w Chorzowie przy ul. 75 Pułku Piechoty 1A w miejscach wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, wskazanego w umowie; - dostawy będą realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, - w dniu zakończenia montażu dostarczonych elementów oznakowania, w obecności upoważnionych przedstawicieli Stron, nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności, jakości i zgodności z ofertą Wykonawcy oraz umową. Z czynności odbioru przedmiotu umowy Strony spiszą Protokół Odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Stron. Protokół odbioru potwierdzający kompletność, jakość i zgodność elementów oznakowania z umową jest podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wykonawca wystawi odrębne faktury, z uwzględnieniem podziału na zadanie A i zadanie B, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnych ilości elementów oznakowania określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz ofercie Wykonawcy, stanowiącej integralną część umowy, a tym samym pełnej kwoty umowy w zakresie tablicy oznaczonej symbolem A.2 (tablica informacyjna zbiorcza). - tablica wskazana w poz. 1. Z tytułu nie wykorzystania pełnego asortymentu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie, a Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, ostateczną ilość artykułów, zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie Wykonawcy. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) do 45 dni od daty zawarcia umowy - dotyczy następujących elementów: A.3 tablica informacyjna zewnętrzna, B.1 piktogramy, B.2 numeracja drzwi, B.3 tablica RECEPCJA, B.5 i B.6 tablice z oznaczeniem pięter, B.7 tablica zewnętrzna kierunkowa, b) do 28 dni od daty akceptacji projektu wykonawczego przez Zamawiającego - dotyczy następujących elementów oznakowania, których projekty zostaną uzgodnione przez Strony po przekazaniu przez Zamawiającego informacji niezbędnych do ich wykonania (tj. zestawienie jednostek wraz z numeracją pokoi): A.2 tablica informacyjna zbiorcza, B.4 tablice kierunkowe, c) do 28 dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego informacji dotyczących zestawienia jednostek - dotyczy następujących elementów: A.1 tabliczki przydrzwiowe. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane elementy oznakowania wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania Protokołu Odbioru przez Strony. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.50-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53771,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57017,14
Oferta z najniższą ceną: 57017,14 / Oferta z najwyższą ceną: 113292,84
Waluta: PLN.