Katowice: DOSTAWA NOTEBOOKÓW ORAZ KOMPUTERÓW
Numer ogłoszenia: 28372 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOTEBOOKÓW ORAZ KOMPUTERÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków oraz komputerów, zwanych dalej sprzętem.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz rozładunek sprzętu w siedzibie Zamawiającego, tj. Uniwersytet Śląski Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane
w załączniku nr 2.
Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A Notebook 4 szt.
Nr 2) część B Notebook 4 szt.
Nr 3) część C Notebook 1 szt.
Nr 4) część D Notebook 1 szt.
Nr 5) część E Notebook 1 szt.
Nr 6) część F Notebook 1 szt.
Nr 7) część G Notebook 1 szt.
nr 8) część H Komputer 3 szt.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowj Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
w zakresie części A: 190,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100);
w zakresie części B: 380,00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100);
w zakresie części C: 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100);
w zakresie części D: 97,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt siedem złotych 00/100);
w zakresie części E: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100);
w zakresie części F: 315,00 PLN (słownie: trzysta piętnaście złotych 00/100);
w zakresie części G: 215,00 PLN (słownie: dwieście piętnaście złotych 00/100);
w zakresie części H: 270,00 PLN (słownie: dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100);
Wadium może być wniesione:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
3) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
2. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa
w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
b. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanych urządzeń spełniających wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie każdej z części, na którą składana jest oferta.
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osobą fizyczną (zalecane).
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
2) Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym).
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomicnictwa przez Wykonawcę.
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania
art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1) Zakończenia serii produkcyjnej danego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o lepszych parametrach technicznych.
2) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego
tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. tzw.siła wyższa.
Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom a także zmiany podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. pok.69
40-007 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. pok.69
40-007 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach projektów:
- Adaptacja europejskich zagłębi węglowych dla potrzeb zrównoważonego rozwoju
w zakresie zaspokajania lokalnych potrzeb energetycznych - realizowanego w ramach REMINING LOWEX,
- INNOCARB - w ramach Funduszu Badawczego Węgla i Stali,
- RATIO-COAL,
oraz ze środków własnych Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A Notebook - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B Notebook - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C Notebook - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D Notebook - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E Notebook - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część F Notebook - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część G Notebook - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część H Komputer - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.