Katowice: Dostawa i montaż żaluzji pionowych, poziomych, rolet wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie, Rybniku i Cieszynie
Numer ogłoszenia: 267628 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232444 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż żaluzji pionowych, poziomych, rolet wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie, Rybniku i Cieszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem żaluzji pionowych, poziomych, rolet wewnętrznych i zewnętrznych zwanych dalej artykułami, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji w obiektach Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie, Rybniku oraz Cieszynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (wzór umowy) do Specyfikacji. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Część A - Dostawa żaluzji pionowych, poziomych i rolet tekstylnych wraz z montażem. Część B - Dostawa rolet zewnętrznych aluminiowych wraz z montażem. 4. Wszystkie artykuły muszą być nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 5. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej - dotyczy obydwóch części. 6. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień wynikających z potrzeb Zamawiającego. Każdorazowe zamówienie określi dokładną ilość i rodzaj zamawianych artykułów. 7. Termin realizacji poszczególnych zamówień - do 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 8. Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały, urządzenia, części, itp. - 24 miesiące - dotyczy obydwóch części. 9. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ B - Dostawa rolet zewnętrznych aluminiowych wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77886,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ