Katowice: Dostawa sprzętu multimedialnego
Numer ogłoszenia: 265492 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165604 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego zwanego dalej sprzętem.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część A: Projektor multimedialny 2 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
Część B: Projektor multimedialny 1 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
Część C: Projektor multimedialny 1 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
Część D: Zintegrowany system tablicy multimedialnej 2 kpl. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
Część E: Zintegrowany system tablicy multimedialnej 2 kpl. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagane parametry techniczne sprzętu (w zakresie każdej części) zawarto w załączniku nr 2, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) w zakresie części A, B i C: zakup sprzętu wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, bez montażu, uruchomienia sprzętu i szkolenia w zakresie obsługi.
2) w zakresie części D i E: zakup sprzętu wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, a także montaż, skonfigurowanie i uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie na miejscu pracowników (max 3 osób) z zakresu obsługi sprzętu.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia: 1) Sprzęt winien być fabrycznie nowy - rok produkcji 2012/2013.
2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić (autoryzowany - dotyczy części A, B i C) serwis gwarancyjny sprzętu;
3) Termin płatności faktury 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT;
4) Towar winien być dostarczony w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) w zakresie części A, B i C: do 14 dni od daty zawarcia umowy,
2) w zakresie części D i E: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
8. Adres dostawy:
1) w zakresie części A, B i C: Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój 420,
2) w zakresie części D: Wydział Artystyczny, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn,
3) w zakresie części E: Instytut Chemii, ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice
9. Wymagany okres gwarancji:
1) w zakresie części A, C:
a) na projektory: min. 36 miesięcy,
b) na lampy : min. 12 miesięcy.
2) W zakresie części B:
a) na projektor: min. 36 miesięcy,
b) na źródła światła: min. 60 miesięcy.
3) w zakresie części D i E:
a) na tablice multimedialne: min. 60 miesięcy,
b) na projektory: min. 36 miesięcy,
c) na lampy: min. 12 miesięcy.
Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania przez obydwie Strony protokołu odbioru.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
Niniejsze postępowanie realizowane jest w ramach Projektów w zakresie części:
Część A: Matematyka Kodem Nowoczesności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo Wyższe i Nauka; Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 PO KL Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: UDA-POKL-04.01.02-00-068/12-00
Część C: GEOFUTURE - Geofizyka w gospodarce przyszłości, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: UDA-POKL-04.01.02-00-069/12-00
Część D: Cieszyński Kampus Uniwersytecki: Info- Art, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet VIII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 8.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego (za wyjątkiem działania 1.2 Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP; Poddziałania 3.1.1 Infrastruktura zaplecza turystycznego przedsiębiorstwa; Poddziałania 3.2.1 Infrastruktura okołoturystyczna/przedsiębiorstwa), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, nr umowy: UDA-RPSL.08.01.00-00-057/09-00
Część E: Zwiększenie liczby absolwentów kierunku chemia ZLAB, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 PO KL Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: UDA-POKL-04.01.02-00-074/12-00
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 39.16.21.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Projektor multimedialny 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13902,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Projektor multimedialny - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3213,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: część C: Projektor multimedialny - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1551,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: Część D: Zintegrowany system tablicy multimedialnej - 2 kpl.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18886,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24855,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ