Katowice: USŁUGI INTROLIGATORSKIE
Numer ogłoszenia: 263335 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI INTROLIGATORSKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi introligatorskie oprawy (naprawy) książek i czasopism dla Bibliotek Uniwersytetu Śląskiego.
2. Zakres zamówienia obejmuje również transport przedmiotu zamówienia, tj. odbiór książek lub czasopism przeznaczonych do oprawy z miejsca wskazanego w zleceniu, dostarczenie ich do Wykonawcy oraz zwrot oprawionych materiałów na miejsce wskazane w zleceniu. Wykonawca zapewni również pakowanie i rozładunek. Transport będzie realizowany w terminach ustalonych z Zamawiającym, na adres wskazany w zleceniu.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- załącznik nr 2A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 2B - Formularz cenowy, zawierający szacunkowe ilości i rodzaje opraw;
- załącznik nr 3 - Wzór umowy.
4. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2015 r. albo do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
5. Przedstawione w załączniku nr 2B do siwz ilości opraw są danymi szacunkowymi, podanymi w celu porównania cen ofert, natomiast usługa będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Zamawiającego zleceń.
6. Termin realizacji zleceń będzie ustalony każdorazowo przez Strony, z zastrzeżeniem, iż: - oprawa partii książek i czasopism (o objętości maksymalnie 350 woluminów) winna trwać nie dłużej niż 1 (jeden) miesiąc;
- na żądanie Zamawiającego - mniejsze partie (tzn. o objętości do 50 woluminów) winny być oprawione w ciągu 14 dni.
7. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane usługi: 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
17. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym, a także w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z rozdz. II pkt 7 niniejszej SIWZ) W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Forma dokumentu: Oryginał lub czytelna, wyraźna kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) konieczności przesunięcia terminów realizacji zamówienia wskazanych w umowie, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; Wykonawca na piśmie wskaże okoliczności uzasadniające zmianę terminu realizacji zamówienia,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom; z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia;
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust 1 wzoru umowy;
6) w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pokój 69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pokój 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie